aan te raden aanpassing (koplampen)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 aan te raden aanpassing (koplampen)

• Maker
    Discussie
  • Voila, ik heb donderdagmiddag mijn nieuwe koplampen laten plaatsen in m’n cabrio en ik moet zeggen ziet er picobello uit. Gedaan met de “gefumeerde 😉 ” lampen

Volgende aanpassing zal het mistlicht vooraan worden want daar zitten teveel putjes in en is te geel tov witte pinkers, polishen hielp niet meer rechtsvooraan…

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • bedankt voor de links Pascal

Yep muziek paste er mooi bij en heb audio geedit, nu nog iets zoeken voor de Lentebloesemrit.

Tussen haakjes voor de online dames: ikzelf ben altijd heel lief, ben ook BEER van een vent maar dan Teddy 🙂

Hoe lief 😉

Ach prijs voor mijn vervanging valt ook heel goed mee hoor. De koplampglazen moet je denk ik voor tussen de 75 à 80€ kunnen aanschaffen, plaatsing inbegrepen zelfs, is zeer handig, dan moet je het zelf niet doen en weet je dat alles perfect in orde is 🙂 .

Ik heb ze door autosdekens laten plaatsen, kon ik nog eens gaan kijken wat voor moois hij had staan ook 😉
              Ben nog wat aan het experimenteren met nieuwe fotosite (dankzij tip van Koen op het nl forum), heb er nog wat opgezet van de switch koplampen en ben oudere fotos aan het overzetten. Handige site, kan je muziek opzetten tijdens diashows
              8) mijn porschealbum

Ja die kan ik echter ook niet goedkoper leveren maar de glazen van de koplampen kan ik wel goedkoop leveren staat zelf bij onze promo’s

Anoniem

dan zal het al ni veel goedkoper zijn 🙂 ) 😉

Volgens mij worden (werden) die ook voor Audi gemaakt …

neen, nadeel is dat deze enkel voor de 993 gemaakt worden…

Die mistlampen vind je toch goedkoper, niet?

@Jokke: Het was inderdaad het glas (is dus enigste wat je moet vervangen), met de rest is er helemaal niets mis, de spiegels blinken nog steeds als een euh… spiegel 😉 .
                          Door de kilometers heen (109000km op dit ogenblik), kan je gewoon niet vermijden dat kleine steentjes en ruwe zandkorrels het oppervlak van het glas ruw maken. Ik had eenzelfde wagen met nieuwe koplampglazen gezien en daarmee was mijn beslissing snel gevallen, een kostprijs van rond de 85€ per glas valt nog mee.
                          Nu volgt mijn voormistlampen nog, deze moet je jammer genoeg volledig vervangen worden (glaasjes kunnen er niet af) en dat komt dan wel op 185€ per stuk maar ja, nieuwe koplampglazen en dan gele mistlampen, dat past niet hé 😕

@Pacal: Je merkt het zeker vanop afstand dat alles er scherper en frisser uitziet, daarom ook dat mij dat opviel op die andere 993cabrio.

Woauw, wat een verschil ! 8)
                            Merk je het ook direct als je wagen bekijkt?

Glanst nu inderdaad als nieuw.Was het probleem het glas zelf of het “zilveren” reflectieoppervlak?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.