AANDACHT GESTOLEN

Home Forum Gestolen Porsches AANDACHT GESTOLEN

• Maker
    Discussie
  • [quote=”911-lover”:e2wl3awx]Paul heeft me gevraagd deze foto’s en tekst hier te plaatsen.
    Alsiemand aanwijzigingen heeft denk ik dat die best met Paul contact kan opnemen.
    Ik hoop dat dit juweeltje wer snel gevonden zal worden.

Collega’s
    Deze (Was -is ) van een vriend van me , deze werd deze weekend gestolenin zolder rond 13.30u .Als iemand deze heeft zien rijden of ergens ziet staan gelieve dan ietste laten weten aan mijIk hoop voor mijn vriend dat deze terecht kan komen .Mag ik ook vragen deze mail naar zoveel mogelijk mensen te sturen Met veel dank uit zijn naam
    Serge

[/quote]

Het betreft om de wagen met het Chassis nummer [size=125:e2wl3awx]# 221180 [/size]

Meer foto’s staan HIER

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Wat heeft dit te maken met de mulitculturele samenleving ???

Dergelijke opmerking is zuiver racistisch en ik vind dat dit op dit forum absoluut niet past.

hier staat artikel, dat alle leden die aanwezeig waren op de rit van PCCB gekregen hebben.
        KLIK HIER

heb die al eens gezien op meeting van PCCB ❗
          Echt mooie wagen, wie doet nu zo iets ❓ 👿

ken

heb da voor 😕 (
            hopelijk vinden ze de wagen nog terug, wie weet, ook al is de kans klein.
            Mss dat dit chassis nummer vroeg of laat ergens terug boven komt…

Anoniem

mijn collega dave heeft van desbetreffende ook een mail gekregen. Deze is dan ook doorgestuurd naar onze aankoper van de classic afdeling die op zijn beurt enorm véél mensen kent in deze kleine P wereld. Hopelijk is deze snel terecht.
              Sterkte en véél moed toegewenst, houden ons aller ogen open…

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.