AANDACHT PORSCHE GESTOLEN

Home Forum Gestolen Porsches AANDACHT PORSCHE GESTOLEN

• Maker
    Discussie
  • Op maandag 6 april werd omstreeks 4u20 s’ochtends een Porsche 911 SC Targa gestolen, het betreft een witte wagen met zwarte Fuchsvelgen van 1980
    Chassisnr WPOZZZ91AO134002.

Er is een aanzienlijke vergoeding voorzien voor personen die kunnen helpen in verband met het terug vinden van de wagen.

Contacteer de lokale politie of de eigenaar indien u bruikbare tips heeft 0475/826.597

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • De wagen werd in de omgeving van Waver gestolen, ik heb deze oproep hier geplaatst om de slachtoffers te helpen.

gisteren weer in het nieuws: de brutale homejacking bij het bejaarde koppel, waarbij de man stevig afgeranseld werd… voor een Porsche die achter het huis stond… Het gespuis is weer heel actief op het moment… geen crisis in hun branche blijkbaar, wel integedeel… 👿

ik weet wat je doormaakt – heb het ook meegemaakt met mijn 356 te zolder –
          wens je veel sterkte en suc6
          ze zouden de kerels moeten afmaken
          dat ze verdorie toch van iedereen zijn spullen afblijven

waar werd je wagen ergens gestolen ?
          welke regio ? ❓

of wat meer gegevens
          misschien kan ik je nog wat tips geven waar nog te posten of dergelijke meer
          let me know en nogmaals sterkte

david

👿 👿 👿 Hun armen moesten spontaan van hun lijf vallen 👿 👿 👿

Hopelijk, voor de eigenaar, wordt de wagen toch in dezelfde staat teruggevonden.

Sterkte, Eric

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.