- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 8 maanden geleden door .
-
Discussie
-
14 maart 2016 om 22:34
Beste Porsche liefhebbers,
Graag stel ik me even voor. Sinds een tijdje ben ik de gelukkige eigenaar van een witte Carrera 3.2 Targa uit 1987. Ik schrijf er wel degelijk bij gelukkig, want het was de eerste maal dat ik een Porsche kocht, en de ervaring dat je in zo’n oldtimersportwagentje beleefd is eigenlijk onbeschrijfelijk (en vandaar gelukkig) daar kan gaan W107 benz, MG A, Austin H, of wat dan ook tegen op.
Dat witte ding start onmiddellijk, zit duidelijk stevig in elkaar geschroefd, rijdt als een trein en plakt als een strijkijzer op de weg. En olie heb ik vooralsnog niet op de vloer gevonden. Afgelopen weekend nog een toertje van 200 km in Nederland gaan beleven, wat een kracht heeft dat machientje van bijna 30 jaar oud…
Nu ben ik zo gepassioneerd geraakt dat ik op zoek ben naar de laatste luchtgekoelde Porsche de 993 cabrio of targa, liefst nog in het donkerblauw of grijs. Er is keuze te over, maar de prijzen liggen aan de stevige kant. Dan is er nog de keuze uit handgeschakeld, automaat, tiptronic, varioram of niet… welke zouden jullie prefereren en waarom? Wat de prijzen betreft effe afwachten totdat de langverwachte daling er komt ? Bedankt alvast voor jullie gewaardeerd advies
Targa 87
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.