Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 120)
      • dank om het te melden John! niet dat er nu zoveel intiems te rapen was, maar ik zal de foto’s anders hosten en op het forum plaatsen.
        dat je de foto’s eerst helemaal niet kon zien heeft wss niks te maken met een vorige versie van firefox, maar eerder de traagheid van dropbox punt com.
        ik heb ze nadien via imageshack gepost en dan krijg je idd (teveel) private info te zien; zelfs wanneer je niet aangemeld bent.
        nu hangen ze gewoon als bijlage via upload van het forum zelf en zou alles gladjes moeten lopen.

En daar gaat onze privacy!
          de niet leden kunnen onze foto’s nu ook al downloaden :bounce:
          niet ingelogd met de nieuwe firefox en krijg dit gedownload:
          hoe en wat zal ik aan desky pm sturen.
          test2.png

pas een update gedaan van firefox (31.0) maar geeft problemen om afbeeldingen te zien.
            dit is het beeld niet aangemeld:

nietingelogd.png

dit is het zelfde beeld aangemeld:
            ingelogd.png

Andere browsers zijn sneller en veiliger

M’n favorieten indeling, en zakelijk om te testen. Doet ie het op IE dan doet ie het overal op, hahaha.

Maaruh, zo’n 30% van de surfers gebruikt die meuk!

In IE spelen de P filmpjes overigens af met geluid zonder beeld, in de andere browsers gaat dat gewoon goed…

[quote=”S2″ post=168252]Is er een specifieke reden waarom iemand Internet Explorer zou gebruiken vraag ik mij af? [/quote]

Dat staat standaard op mijn laptop en als ik daar op klik komt er internet op mijn scherm… 😳
                  Ik weet niet wat het voordeel zou kunnen zijn aan een andere browser, dus heb me er nooit mee bezig gehouden.
                  Net hetzelfde voor zoekmachines, ik gebruik altijd Google, er zijn ook zoveel andere maar ook hier zie ik daar niet het voordeel van in. :think:

Ja ik loop waarschijnlijk hopeloos achter op het gebied van technologie, ik ben me daar ook van bewust. Maar dan moeten ze het maar niet zo ingewikkeld maken allemaal… 😐

S2

Ben al jaren Firefox gebruiker, en hier doet de site het fantastisch! Geen opmerkingen.

(Is er een specifieke reden waarom iemand Internet Explorer zou gebruiken vraag ik mij af? Tenzij omdat het makkelijk is en je niet iets extra hoeft te installeren? Want voor de rest zijn browsers als Firefox of Chrome toch wel een pak beter (volgens mijn persoonlijke mening en voor wat ik ze gebruik (nl. om te surfen) )

@Wes
                      Dat met die plaatjes rechts half buiten je scherm openen doet ie bij mij ook in Explorer op mijn laptop, het lijkt erop dat het pop up window daar wat groter ingesteld/rechts ingesteld staat (ofdat die browser dat op die wijze interpreteert).

Heb toch es even in Chrome getest en daar doet ie het prima, dan zullen Safari en Firefox het ook wel prima doen. IE is vaak de afwijkende factor die probleempjes geeft, ze zijn een beetje verziekt daar hij Microsoft … of ze lopen hopeloos achter taaltechnisch gezien… :mrgreen:

J

[quote=”WES-RS” post=168169]Even 2 kleine opmerkingen:

– Zie nu al een paar keer onze “vriend” sonko6543 in de shoutbox verschijnen met nogal gebrekkig Engels.
                        [/quote]

op Sonko zijn profielpagina…

lsk.com.pl/nierdzewne

??

ik denk dat als die al bedoelingen heeft, dat ze niet van de beste zullen zijn….
                        smells fishy if you ask me…

Even 2 kleine opmerkingen:

– Zie nu al een paar keer onze “vriend” sonko6543 in de shoutbox verschijnen met nogal gebrekkig Engels. En ik vraag me af of hij een BOT is of dergelijke, aangezien hij telkens hetzelfde shout maar wel telkens met een andere naam. Ik zie nu ook dat zijn vorige shouts uit de shoutbox verdwenen zijn (verwijderd door jullie?). Moeten wij als leden ons voorbereiden op mogelijke hack-toestanden, spam,…?

– Telkens ik een foto open die als bijlage toegevoegd is aan een post (maar dus niet als grote foto ingevoegd is), opent deze foto zich ver naar rechts op mijn scherm waardoor er een scrol-balkje onderaan mijn scherm komt te staan om naar rechts te kunnen scrollen om zo de foto te kunnen bekijken.

Tekst is beter leesbaar dan bijv. PF NL witte letter op donkere achtergrond. Maar er blijft een nutteloze witte rand rechts in explorerer 11. Het forumtekstvak lijkt me nog altijd wat klein, als ik tekst een beetje teveel vergroot, krijg ik de pagina’s onder en boven niet meer te zien. (En kan er dus ook niet op klikken.) De tekstgrootte in het vakje om berichten in te tikken is wel voldoende.

in onze analytics van het forum zien we ook van waar al deze mensen komen, geeft soms verrassende resultaten, we hebben heel veel meelezende nederlandse en duitse bezoekers die zich niet registreren, ook vanuit de uk en in mindere mate de us en de aziatische landen dat kan uiteraard te maken hebben met de engelstalige posts op onze portaalpagina die dan vaak in de zoekmachines terug te vinden zijn, want die teller telt de ganse site en niet alleen het forum.

ik ben steeds verbaast hoeveel leden en bezoekers er aanwezig zijn maar ik denk dat de teller tilt slaat.
                                zie print screen = 33 leden ( ik tel er 29) en 471 gasten

leden.jpg

we kijken de mogelijkheden na, alvast bedankt voor de vele tips !

PB

Yep de pop up is een gemis. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.