Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 120)
      • Ik mis de pop up voor de PB.
        Als ik bvb van Rudolf geen melding in mijn email had gehad wist ik niet dat hij mij een PB had gestuurd.

misschien nog een tip: kan de box met “komende events” uit de rubriek “kalender” nog bij in de lege ruimte onderaan in de linkermarge van het tabblad “recente onderwerpen” van het forum?

omgekeerd zie je de recente posts ook in zo’n box staan als je op de “kalender” pagina kijkt.

Attachments:
          • PFevents.jpg

Porsche uitstappen is verdwenen!….

Ik heb de indruk dat het forum een stuk sneller is geworden . :applaus:

Anoniem

[quote=”deepee” post=160162]het PF fotoboek is er terug op de hoofdpagina van het forum :up:
                tnx Desky ![/quote]
                Express niks gezegd om te kijken hoe snel het opvalt 😉

Inderdaad. Super :first:

het PF fotoboek is er terug op de hoofdpagina van het forum :up:
                    tnx Desky !

Wij hebben gisteren ook eentje in den Aldi gekocht. Mijn 3de reeds zeer tevreden van Medion.
                      Onze 2de met windows 8.
                      Is inderdaad een grote aanpassing, echter geen verbetering voor mij, ik mis na een half jaar nog steeds XP.

Merkwaardig, even snel getest, maar het zal in mijn pc laptop/browser zitten het foto pop up probleempje.

Firefox: Pop-up in het midden zoals het hoort
                        Explorer: Pop-up rechtsonder

Even een testje doen …

Attachments:
                          • 1492.jpg

Amaai ni: laptop naar de knoppen , nieuwe gehaald met Windows 8.Was me dat even schrikken en vooral zoeken en aanpassen.
                            Maar het lukt al stilaan om alles te vinden en te begrijpen.

[quote=”bladerunner” post=160060]met daarop Windows8[/quote]
                              Zorg dat je de update hebt naar Windows 8.1. Dan kan je laten opstarten naar een klassiek bureaublad en heb je een knop die lijkt op de vroegere startknop.

Overstappen naar Windows 8 is inderdaad grote aanpassing.

Moderne middelen hebben niet altijd een pre. 😉

Wim

Was dus bij mij voor het omzetten forum op de iMac ook, maar nu dus niet meer. 🙁

idem

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.