Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 120)
      • Bij mij staat de site onder favorieten op de homepagina. Daar staat dan ook dat ik in moet loggen. Echter als ik forum aanklik ben ik rarara toch ingelogd zonder verdere handelingen. Dit is vanaf de start van de nieuwe site.

Alsof het allemaal nog niet moeilijk genoeg is heb ik mij vandaag een nieuwe laptop (jawel, eentje van de Aldi) aangeschaft met daarop Windows8, manmanman… wat een aanpassingen, ik ben blij dat ik hier al geraakt ben en een bericht getypt krijg, hopelijk ook zichtbaar. :wtf: :wtf:

vroeger was er een soortgelijk probleem en bleek er onderscheid of je je aanmeldde gans bovenaan de pagina dan wel onder de tabjes index, recente onderwerpen, …

via welke weg loggen jullie in ?

PFlogin.jpg

J

[quote=”Desky” post=160001]
              Login-problemen, zeer vreemd want ik heb daar dus totaal geen last van ? Ik ben nu reeds een uur ingelogd. En bovenaan staat dan ‘logout’ vermeld. En als ik daar dan op klik, word ik uitgelogd. Dus mogelijks een instelling bij jullie browser ? Ik blijf het wel in de gaten houden, misschien vinden we nog iets ;)[/quote]

volgens mij geen browser instelling.
              ik ondervind hetzelfde probleem, dikwijls opnieuw te moeten inloggen..
              Zowel op PC als op iPad en iPhone… ik heb nergens browserinstellingen veranderd en het probleem is begonnen met de forumupdate.

Inderdaad, de hele foto rubriek ontbreekt. Via een link in mijn email kan ik er naartoe.
                Als ik terug ga heb ik ineens geen rechten meer om te bekijken….

[quote=”Desky” post=160001]Wat bedoel je met directe link naar het fotoboek ? Moet het bovenaan komen als een tab ?…[/quote]

volgens mij ontbreekt er gewoon een hele rubriek op de indexpagina als ik naar de directory kijk van een foto-topic.

fotoboek.jpg

EDIT: op de indexpagina stond een volledige rubriek “fotoboek” met deze subrubrieken :

PFFB.jpg

Wim

Zal het aan de iMac mannekes liggen. :mrgreen:

Maar op de andere forums heb ik dat probleem niet met inloggen en zeker niet met automatisch uitloggen. :think:

Maar zal wel goed komen de clan kennende. :up:

Hier met Firefox ook steeds mooi in het midden.

Anoniem

[quote=”Mart” post=159840]Weet niet of deze al gemeld is. Als je op de fotootjes klikt verschijnt de pop-up helemaal rechts onder in plaats van in het midden van het beeldscherm.[/quote]

Heb je een specifiek topic als voorbeeld? Ik heb een topic geopend met attachments en in zowel Chrome als Internet Explorer komt het mooi in het midden tevoorschijn.

Anoniem

Terug uit Budapest . . . :relaxman:

Wat bedoel je met directe link naar het fotoboek ? Moet het bovenaan komen als een tab ?

Login-problemen, zeer vreemd want ik heb daar dus totaal geen last van ? Ik ben nu reeds een uur ingelogd. En bovenaan staat dan ‘logout’ vermeld. En als ik daar dan op klik, word ik uitgelogd. Dus mogelijks een instelling bij jullie browser ? Ik blijf het wel in de gaten houden, misschien vinden we nog iets 😉

Het fotoboek terug in het overzicht (dat mis ik echt wel, had al een deel van Esteban zijn 928S topic gemist) en dan is het toch wel top.. 😀

Wim

Dat probleem heb ik dus ook van dat inloggen, en als ik moet switchten tussen mail en goedkeuren is dat niet praktisch.

Ik kan ook niet zonder omweg te gebruiken in het fotoboek en ligt het aan mij of moet ik elke keer ik even niet online geweest ben terug inloggen, vroeger bleef ik steeds ingelogd, niet echt een groot probleem maar toch 😥

Weet niet of deze al gemeld is. Als je op de fotootjes klikt verschijnt de pop-up helemaal rechts onder in plaats van in het midden van het beeldscherm.

:wtf: dan zal het voor op een rlc zijn :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink: :drink:

imageszat.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.