Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 120)
    • PB

Bedankjes zijn al enige tijd niet meer beschikbaar. 😉

ofwel zie ik niet goed meer of draai ik door :happydance:
          ik wil een bedankje sturen naar iemand maar waar?

Zelfs vanuit Budapest Desky ? :applaus: :hail:

Anoniem

[quote=”Esteban” post=159622][quote=”benny996″ post=159607]Waarom is de categorie porsche foto’s weg?[/quote]

Bij mij ook, er hebben enkele gereageerd op mijn topic in het fotoboek. Krijg wel de email dat er een nieuwe reactie is, kan deze via de link rechtstreeks bekijken.
              Maar als ik terug ga heb ik geen rechten voor het fotoboek en is voor mij niet zichtbaar bij inloggen…..[/quote]

Misschien is een link niet goed gezet geweest in forum menu, dit bekijk ik morgen even! [/quote]

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Anoniem

Of die refresh is misschien veroorzaakt door de shoutbox? Moet ik zelf ook eens in de gaten houden! Bedankt voor de feedback.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Mooi! Maar wel een refresh nadeel ontdekt :
                  Als je een topic gelezen hebt en je gaat terug doet hij nu een automatische refresh wat vroeger niet was => dit is heel goed.
                  Maar als je nu enkele uren weg bent van je pc zonder het forum te sluiten dan doet hij blijkbaar ook regelmatig een refresh met als gevolg dat als je gaat kijken er bv maar 5 nieuwe reacties zijn terwijl er misschien wel 50 gepost zijn die niet meer bij “nieuw” staan als je snapt wat ik bedoel …
                  (de refresh is precies een beetje te ijverig geworden 😀 )

Eerste reactie is zeer positief :relaxman: nu alles een beetje meer bekijken maar goed gedaan

[quote=”benny996″ post=159607]Waarom is de categorie porsche foto’s weg?[/quote]

Bij mij ook, er hebben enkele gereageerd op mijn topic in het fotoboek. Krijg wel de email dat er een nieuwe reactie is, kan deze via de link rechtstreeks bekijken.
                      Maar als ik terug ga heb ik geen rechten voor het fotoboek en is voor mij niet zichtbaar bij inloggen…..

:respekt: keep up the good work :applaus:

Costa

Ik was leuk verrast om de nieuwe website te zien verschijnen, knap werk :respekt:

Waarom is de categorie porsche foto’s weg?

hij word beter en beter, kan nu de nieuw weer lezen :respekt:

Anoniem

[quote=”deepee” post=159525]bij het versturen van een PM is het lettertype in de textbox nog heel klein.

en ik had gisteren een bericht gepost over nieuwe accounts die oudere inpikken/overschrijven. deze is verdwenen (of verwijderd zonder enige mededeling).[/quote]

Lettertype bij PM is inderdaad nog klein, dit pas ik nog aan binnenkort. Wat betreft account-problemen zijn we op de hoogte, hebben de tabel aangepast zodat nieuwe accounts alvast niets meer overschrijven. Een jammerlijke fout die gebeurd is bij de overgang :what:

Anoniem

[quote=”john.beton.” post=159512]op mijn samsung s3 vindt ik het maar :bounce:
                                  75% shoutbox en enkele regels forum
                                  geen zoomfunctie meer enz….[/quote]
                                  Weet het… heb zelf ook een S3, niet om aan te zien. In landscape is het ook moeilijk. De website is niet handig bij mobiel gebruik, maar daarvoor bestaan alternatieven..
                                  Dus een tip voor S3 en andere smartphones > installeer Tapatalk en het forum is zeer toegankelijk en overzichtelijk

bij het versturen van een PM is het lettertype in de textbox nog heel klein.

en ik had gisteren een bericht gepost over nieuwe accounts die oudere inpikken/overschrijven. deze is verdwenen (of verwijderd zonder enige mededeling).

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.