Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 120)
      • op mijn samsung s3 vindt ik het maar :bounce:
        75% shoutbox en enkele regels forum
        geen zoomfunctie meer enz….

Oeps, het lijkt erop dat de “aantal nieuwe berichten meldingen’ spontaan verdwenen zijn. Of ik moet alles gelezen hebben, maar dat lijkt me sterk.

Ik weet het niet zeker hoor, maar mochten mensen nou probleempjes hebben met het bezoeken van de website die bij anderen niet voorkomen, maak je cache van je browser dan eerst leeg… en probeer het nog eens. :drink:

Goed leesbaar en zeker een meerwaarde , heb ook wel wat gesukkeld om terug ingelogd te geraken .
              Voor de rest :up: :up: :up:

XXX

A job well done :up: :respekt:

Super :respekt: :driver: :hail:

Anoniem

[quote=”Sigrid” post=159437]Ja……tot nu toe. Net even iets anders gedaan en ineens moet ik inloggen. 🙂

En ik zie inderdaad dat blauw rood is geworden en groen ook weer verdwenen is.[/quote]
                    ‘Sessie levensduur’ stond op 15 minuten. Heb dit nu aangepast naar 60 minuten. Hoop dat op deze manier users niet meer direct uitgelogd worden!
                    Uiteindelijk komen we er wel uit, beetje bij beetje :up:

Na een klein beetje sukkelen met mijn wachtwoord ben ik er ook terug opgeraakt. :relaxman:
                      Knappe vernieuwing van de site :first:
                      Respect voor allen die dit verwezenlijken :up:

Ja……tot nu toe. Net even iets anders gedaan en ineens moet ik inloggen. 🙂

En ik zie inderdaad dat blauw rood is geworden en groen ook weer verdwenen is.

Anoniem

[quote=”Sigrid” post=159433]Sorry, kan er nog niet aan wennen.
                          Blauw, groen, wit, 2 tinten rood, grijs zijn in ieder geval de kleuren die ik nu zie voor letters om topic en dergelijke aan te geven(en misschien nog wel meer). Teveel wat mij betreft, maar ja, ik ben een kritische kijker. Heb zelf ook wel, met hulp van een techneut, websites gemaakt.
                          Voor mij geldt: zoveel mogelijk eenduidigheid. Voorkomt een druk ogend beeld. Het is wat zoetjes allemaal.

En volgens het login/logout knopje ben ik nog steeds uitgelogd…..terwijl ik dat niet ben bij binnenkomst.[/quote]

Blauw is een error die net weer aangepast is (error kwam er door het mailprobleem op te lossen). Vreemd dat je een probleem hebt bij login… op de vorige site was het altijd een probleem, zelfs ingelogd kreeg je een melding van login. Nu krijg je ‘logout’ te zien als je ingelogd bent ?

Sorry, kan er nog niet aan wennen.
                            Blauw, groen, wit, 2 tinten rood, grijs zijn in ieder geval de kleuren die ik nu zie voor letters om topic en dergelijke aan te geven(en misschien nog wel meer). Teveel wat mij betreft, maar ja, ik ben een kritische kijker. Heb zelf ook wel, met hulp van een techneut, websites gemaakt.
                            Voor mij geldt: zoveel mogelijk eenduidigheid. Voorkomt een druk ogend beeld. Het is wat zoetjes allemaal.

En volgens het login/logout knopje ben ik nog steeds uitgelogd…..terwijl ik dat niet ben bij binnenkomst.

Nu toch iets tegengekomen. Op iPad en Smartphone gaat het mis met de emoticons in portrait mode.

image_2014-02-15.jpg

Top resultaat . :applaus:

Ter info: in Chrome op de iPad lijkt alles goed te werken. Ben nog niks vreemd tegengekomen.

Anoniem

[quote=”cabrio wim” post=159413]Ik kan geen PM versturen, kan nergens op linken voor mail.[/quote]

Bedankt ! Is nu aangepast

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.