Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 120)
    • Wim

Ik kan geen PM versturen, kan nergens op linken voor mail.

Anoniem

* Lettertype is nu vergroot (hopelijk nu niet TE groot?) :happydance:
          * Lettertype in antwoordbox is nu ook groter en duidelijker gemaakt
          * Nieuw! is rood gemaakt en iets groter

Beetje bij beetje gebeuren de nodige aanpassingen. Dus blijf in dit topic maar schrijven wat er nog niet goed werkt, we bekijken alles :salut:

Is ondertussen gebeurd zie ik net :up:

Ziet er mooi fris uit :up: zelfs met de i pad geen probleem :respekt:

Misschien zorgen dat er duidelijker word weergegeven dat er nieuwe posts zijn in een Topic ?

En de site is ook Responsive :up: :up: :up:

:up: :up: :respekt:

Alles nieuw 😯 Zier er op het eerste zicht goed uit.
                    Enkel wat te kleine lettertjes,zeker hier tijdens typen, maar dat was al gezegd.
                    Bedankt heren en doe zo voort :up:

In mijn geval werkt de shoutbox niet. Kan het te maken hebben met het gebruik van Mac/Safari?
                      Voor de rest bangelijke job gasten. A job well done! :respekt:

ofwel de toetscombinatie ctrl en + indrukken. telkens je dit doet vergroot het lettertype op je beeld.
                        terug verkleinen ctrl en –

WTL88, ik heb wel interesse in zo’n brilletje, if you’re not kidding me.

Ondertussen, er zit een font% knop op je pc (rechtsonder bij mij), kun je tuurlijk ook op 125% zetten bijvoorbeeld… 😉

nice work, thanks :first:

Knap werk mannen!

PB

[quote=”youyou” post=159316]heb al een brilletje dus het word zeer lastig als ik kijk naar nieuwe antwoorden maar voor de rest niks dan lof. :respekt:[/quote]

Koop u ne Mac en Pinch Zoom er op los. :mrgreen:

Anoniem

[quote=”cabrio wim” post=159365]Waar is markeer alles als gelezen gebleven.[/quote]

Bij eerste tab ‘Index’, net eronder zie je een klein vakje staan. Moest zelf even zoeken 😳

Markeeralsgelezen.jpg

[quote=”hans 3″ post=159346]Ik kan niet meer inloggen onder hans 1. [/quote]
                                    Nieuw paswoord aanvragen voor Hans1 dan :up:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.