Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 120)
      • Inloggen lukt perfect. Geen enkel probleem.
        Mag ik als opticien erop wijzen dat voor het kleine lettertjes probleem er ongelooflijk mooie Porsche leesbrilletjes bestaan. ( 165 € )

Wim

Waar is markeer alles als gelezen gebleven.

Wim

Teksten die kunnen wijzigen, quotes wissen enz.
            Dus daar gaat de bezem dan door. 😉

hoezo bezem wim
              :drink:

Wim

Zelfs als MOD kon ik er niet meer in, maar ondertussen weer opgelost.
                Dus weer oppassen heren voor de bezem. :mrgreen:

Ziet er goed uit, wel efkens moeite met inloggen, wachtwoord opnieuw moeten instellen :coolness: :coolness: :coolness:

Ik kan niet meer inloggen onder hans 1. 😥 Voor de rest best leuke site!
                    En er blijkt ook al een hans 3 aanwezig te zijn… Ik heb ook juist onder hans 1 een donatie gedaan.
                    Werk voor de moderators? :happydance:

Anoniem

[quote=”john.beton.” post=159341]ziet er mooi uit maar de klok van de shoutbox staat foutief[/quote]
                      Bedankt, nu niet meer :salut:

ziet er mooi uit maar de klok van de shoutbox staat foutief

hier wappert het logout tabkaartje netjes aan de bovenkant van elke pagina.

… en kan een nieuw aangemeld lid niet onmiddellijk een bericht posten maar wel direct op de shoutbox ? voor mij mag dat, ik stel het gewoon in vraag.

De startpagina geeft aan dat ik moet inloggen, maar ik ben ingelogd als ik verder ga naar forum.
                            Waarvoor kan ik dan nog meer inloggen???

PB

[quote=”RODONDO” post=159326]Vernieuwing & vooruitgang……hopelijk kunnen de airblowers het ook smaken :sarcastisch[/quote]

:first: nice one :mrgreen:

Vlijtige mensen hier. :applaus:

Lettertype hier in dit antwoordvak verschilt wat veel van dat op het forum. Of dit goed of slecht is, ben ik nog niet uit. :think:

Kalender lijkt me wel wat. Kan iedereen de activiteit van vandaag nu wijzigen? Er staat ook geen auteur bij, meen ik. Edit: Vakje “contact” invullen. 😕

Kunnen de aanwezige leden er ook met naam bij ipv gewoon een aantal?

@Sigrid
                                ‘k Heb ook liever de volle breedte, maar wat dan met de kretenbox en de meeelbox, kan die ergens boven of onder afrollen?

:popcorn:

Edit: in Explorer 11 heb ik trouwens rechts naast het forum een bijna even breed wit veld.
                                In Mozilla Firefox is het er ook, maar duidelijk veel minder breed.
                                Straks nog eens kijken. :geek:

Anoniem

[quote=”PVB” post=159329]Aan de url te zien moet deze vernieuwing nog naar de “ROOT”, wat beter is voor de zoekmachines 😉
                                  Ik word er hier en daar wel uitgegooid en moet ik opnieuw inloggen, mogelijk meer bezoekers die dit ervaren.[/quote]

Om te vermijden dat we plots zonder site zitten, eerst de update op subdirectory. Als alles goed verloopt, dan kunnen we verhuizen naar de root 😉
                                  Kalender is normaal nu ook open om events aan te maken!

Ik heb heel veel onderwerpen niet gelezen, zo geeft het forum aan, met veel nieuwe reacties.
                                    Echter heb ik dit wel gedaan…gisteravond, dan wel vanmorgen.
                                    Geen ramp, maar valt op.
                                    Verder is het wellicht een leuke toevoeging voor mensen, maar ik vind de shoutbox en het onderdeel Mijn Mailbox nu erg veel ruimte innemen op de pagina.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.