Aangepaste Website

Home Forum Porscheforum mededelingen Aangepaste Website

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Het is zover, een nieuwe layout. Nog niet alles lijkt te werken zoals het moet. We hebben het niet uitvoerig getest met veel personen. Dus als er commentaren zijn, schrijf ze hieronder neer. En dan zoeken we naar een oplossing !!
      Moest deze avond blijken dat het nieuwe forum nog niet super werkt, gaan we even terug naar de oude vesie. Op eerste zicht lijkt het goed te zijn… Veel plezier :drink:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 120)
    • Anoniem

[quote=”porsche914orange” post=159324]Kunnen leden zelf evenementen toevoegen aan de kalender?[/quote]
        Ja, dat is de bedoeling, wordt in de nabije toekomst aangepast!

Aan de url te zien moet deze vernieuwing nog naar de “ROOT”, wat beter is voor de zoekmachines 😉
          Ik word er hier en daar wel uitgegooid en moet ik opnieuw inloggen, mogelijk meer bezoekers die dit ervaren.

Porscheforum.be 4S : Lekker breeeeeeeeeeeeeeeed :respekt:

De Cayenne met trailer komt al eens in de bewegende banner, ik zou linksboven eens een andere pic zetten 😉 :up:

Prima update ! :up: Vernieuwing & vooruitgang……hopelijk kunnen de airblowers het ook smaken :sarcastisch

Proficiat met de vernieuwing EN verjonging van het forum :up:

Kunnen leden zelf evenementen toevoegen aan de kalender?

Ziet er niet slecht uit! Zoals eerder al gezegd is Fris het juiste woord 😉

Anoniem

[quote=”deepee” post=159319]klein probleempje met vroeger opgeladen afbeeldingen; deze worden niet meer getoond.

nieuwe uploads geen probleem en pics met link naar een externe URL werkt ook[/quote]

Dan moet ik er nog een paar uploaden ! Staan in een bepaalde folder. Thanks for the check!

[quote=”deepee” post=159319]klein probleempje met vroeger opgeladen afbeeldingen; deze worden niet meer getoond. [/quote]

Je was me net voor.

Nieuwe look is wel even wennen.

klein probleempje met vroeger opgeladen afbeeldingen; deze worden niet meer getoond.

nieuwe uploads geen probleem en pics met link naar een externe URL werkt ook

Anoniem

Het lettertype is inderdaad wat aan de kleine kant, dit zal ik al zeker eens aanpassen.

heb al een brilletje dus het word zeer lastig als ik kijk naar nieuwe antwoorden maar voor de rest niks dan lof. :respekt:

GEFELICITEERD met de nieuwe frisse lay-out !! :applaus:

het eerste schoonheidsfoutje van het nieuwe forum heb ik net overwonnen.
                                ik heb m’n paswoord moeten resetten om te kunnen inloggen.
                                m’n gebruikersnaam was nog gekend maar ik kreeg een foutmelding “combinatie user / pwd is not correct”

verder zag ik voor het eerst dat er onder m’n avatar bedankjes staan ??
                                en het lettertype is wel heel klein als je het standaard laat staan (bij het invoeren van een nieuw bericht)

EDIT: verder zijn alle profielinstellingen netjes overgenomen :up: en het bijwerken van berichten werkt ook :salut:

op het eerste zicht ziet het er allemaal al zeer goed uit…

Anoniem

Wat er nog moet gebeuren:
                                    * Shoutbox refreshed niet automatisch, hij ververst de hele pagina
                                    * Kalender : registered users die iets kunnen toevoegen
                                    * controle van de chat of ze wel degelijk werkt voor donators
                                    * allerlei feedback van jullie

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 120)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.