Aangestoken…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Aangestoken…

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal,

Sinds een aantal maanden ben ik gebeten door het Porsche-virus (tja, wie bij de hond slaapt…), maar na een paar dagen rond te hebben getoerd met die van mijn vriend, ben ik helemaal door de knieën gegaan. 😀
    Ik ben op zoek naar een Boxster.
    We zijn zelf al op verschillende sites aan het zoeken, maar alle hulp is welkom.

Groetjes,
    Dovena

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
    • [quote=”Dovena” post=101080]Ik heb vanavond een mail terug gekregen van eentje die eigenlijk aan al mijn voorwaarden voldoet:

klik hier

Wat denken jullie?

Persoonlijk vind ik 14.900 nog ietsje te duur.

Click here

Krak hetzelfde qua prijs, kilometrage etc, maar deze heeft wel een hardtop, nieuwe banden en 12 maand garantie.

Persoonlijk vind ik 14.900 nog ietsje te duur.

Click here

Krak hetzelfde qua prijs, kilometrage etc, maar deze heeft wel een hardtop, nieuwe banden en 12 maand garantie.

@Dovena welke wagen heb je op het oog? Een link of foto’s ?
          Funny
          Ondertussen de link gezien .
          Ziet er proper uit !

Ik heb vanavond een mail terug gekregen van eentje die eigenlijk aan al mijn voorwaarden voldoet:

klik hier

Wat denken jullie?

[quote=”patrickvb” post=100390]@ Dovena: al iets gaan bekijken?[/quote]

Ik ben nog niet gaan kijken, mijn zoontje zit in de toetsenperiode en die wil er persé bij zijn.
              Ondertussen al wel wat mailtjes uitgestuurd, maar weinig reactie op gekregen.
              To be continued…

[quote=”PatrickB” post=100509]Anders, ik ben vrij Woensdag, Donderdag én Vrijdag. :mrgreen:[/quote]

Marc986: Volgens ik gehoord heb is PatrickB wel een ideale shoppingpartner, hij is heel goed in het inschatten van maten 🙄

PB

Anders, ik ben vrij Woensdag, Donderdag én Vrijdag. :mrgreen:

[quote=”Dovena” post=99563]Huh, ik mis hier iets…mannen die willen shoppen!!! :wtf: [/quote]

ah ja, woensdag en donderdag effe naar Milaan vliegen om te shoppen :lekker: :relaxman:

@ Dovena: al iets gaan bekijken?

Wat betreft pre-owned cars bij Carrera motors hoef je niet te vrezen .De meeste wagens ,het grootste deel is overname van wagens .Wagens zijn onderhouden door hen zelf .In vele gevallen nog approved garantie .
                        Zeker geen publiciteit voor hen .Wat wel een feit is vaak wagens met veel kilometers ,waar ze 6 a 7000 euro winst op nemen .Niemand werkt gratis gewoon een vaststelling. 🙄

[quote=”Dovena” post=99590]Thx Patrick, had eigenlijk iets minder km’s gewild, maar wel de moeite waard om die eens te gaan bekijken.[/quote]
                          Ik weet niet of iemand hier ervaring heeft met de service van CM op ‘t vlak van ‘pre-owned cars’.
                          Kilometerstand is naar mijn bescheiden mening niet dramatisch. De carpass kan je toch enige zekerheid geven over de correctheid.

Het kan nooit kwaad eens gaan kijken op die manier heb je referentiepunten .

Volledig mee eens, men vraagt wat men wil natuurlijk maar deze vind ik zelf ook nogal aan de duurdere kant voor een ’99, alhoewel hij op de foto wel in orde lijkt te zijn. Gaan kijken is altijd goed, je kan dan ook met de verkoper onderhandelen indien je interesse hebt in de auto te kopen.

PB

Persoonlijk is een 2.5 99’er met die Km’s niet echt een aanrader voor dat geld.
                                Als opties zie ik enkel verwarmde zetels die noemenswaardig zijn.

Andere en betere.

Thx Patrick, had eigenlijk iets minder km’s gewild, maar wel de moeite waard om die eens te gaan bekijken.
                                  Ondertussen heb ik volgende gevonden: Click

Aangezien den Mush en mijn Franse kennis zich beperkt tot standaardzinnen, zou het leuk zijn moest er iemand zijn die zich wil opofferen om ons te vergezellen richting Jemeppe-sur-Sambre :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.