Aangestoken…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Aangestoken…

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal,

Sinds een aantal maanden ben ik gebeten door het Porsche-virus (tja, wie bij de hond slaapt…), maar na een paar dagen rond te hebben getoerd met die van mijn vriend, ben ik helemaal door de knieën gegaan. 😀
    Ik ben op zoek naar een Boxster.
    We zijn zelf al op verschillende sites aan het zoeken, maar alle hulp is welkom.

Groetjes,
    Dovena

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
  • PB

[quote=”luc993cabrio” post=99569]
      Vind een budget van 18.0000€ toch niet slecht zulle, vind je al ne GT3 RS 4.0 voor denk ik. 😉 😉 ;)[/quote]

Waar teken ik !?

Deze had ik al eerder gesignaleerd:
        http://www.carreramotors.be/public/stock/vo_details.asp?strID=721430380&strQuery=VO

Net binnen budget én de gewenste kleur!

[quote=”Dovena” post=99563] Aangezien mijn budget eerder beperkt is (max. €18.0000) :twisted:[/quote]
          Vind een budget van 18.0000€ toch niet slecht zulle, vind je al ne GT3 RS 4.0 voor denk ik. 😉 😉 😉

Huh, ik mis hier iets…mannen die willen shoppen!!! :wtf:

Ik ben niet speciaal op zoek naar een bepaald type. Ik kijk in eerste instantie naar een goede verhouding prijs/aantal km’s én naar de kleur (seal grey of dark blue genieten mijn voorkeur). Aangezien mijn budget eerder beperkt is (max. €18.0000)zal het dus een 986 worden. Al de technische zaken laat ik aan mijn vriend over (ik blijf een vrouw hé :sarcastisch )

Ik zal eerlijk zijn: ik wil gewoon in een supermooie wagen flaneren en af en toe dat rechtervoetje eens goed naar beneden duwen 😈

als het om te shoppen is ga ik wel mee zenne :first:

ivm de boxster
              Naar welk type en jaar ben je op zoek. Bepaalde voorkeuren waar de wagen zeker aan moet voldoen?
              Elk type heeft zo zijn dingetjes. Ik ben vooral meer thuis in de 986. 987 nog niet veel ervaring mee.

PB

Deal Dovena!

ik breng mijn rood sjakoske én kammetje mee, jij de credit kaart van je ventje. 😉 .

[img size=75×75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Gold/ohu.png[/IMG]
                PS. ik ben morgen vrij en gek op shoppen. :relaxman:

Enne Patrick, enkel als je een rood sjakoske mee hebt voor da kammeke in te steken 😉

Maarten, over die aantal km’s heb ik ook serieus mijn twijfels, maar wel een speciaal kleurke :lekker: Ondertussen al een mailtje gestuurd, afwachten dus.

3.000km is zo ongeveer het gemiddelde van wat een Italiaanse Porsche per jaar bolt heb ik gemerkt :mrgreen:

8) :first: [quote=”PatrickB” post=99325]Ik voel het al aankomen. :happy:[/quote]

:first:

Nog geen enkel wagen ingevoerd uit Italie ,sommigen onder ons hebben ervaring met wagens uit Italie .
                        Ziet er een mooie wagen uit 2002 ,36000 km ,foto van 2008 .
                        Ik spreek en begrijp geen Italiaans ,maar staat et niet prijs niet bespreekbaar .
                        Zou het zelf niet zover zoeken . 😉

PB

Ik voel het al aankomen. :happy:

@Pieters: mooie auto, maar iets boven budget

@Funny
                            : leuk idee, in de veronderstelling dat PatrickB de veiligste chauffeur op het forum is??

Ondertussen is mijn oog gevallen op het volgende: Click

Iemand ervaring met wagens uit Italië? Waar moet ik op letten?

PB

[img size=75×75]http://s1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Gold/seriousbusiness.png[/IMG]

tsssss, ik ben uit vrijwillige keuze kaal geschoren.

[img size=75×75]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Gold/snooty.png[/IMG]

[quote=”PatrickB” post=99184]Damn, ik had niet gezien dat je vrouwelijk was, anders had ik mijn haar gekamd gehad![/quote]

Heb jij dan nog haar? :relaxman:

Ja Bart (Pieters) heeft een mooie boxster te koop staan .En voor forumleden een gunstige prijs . 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.