Aangestoken…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Aangestoken…

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal,

Sinds een aantal maanden ben ik gebeten door het Porsche-virus (tja, wie bij de hond slaapt…), maar na een paar dagen rond te hebben getoerd met die van mijn vriend, ben ik helemaal door de knieën gegaan. 😀
    Ik ben op zoek naar een Boxster.
    We zijn zelf al op verschillende sites aan het zoeken, maar alle hulp is welkom.

Groetjes,
    Dovena

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
    • Welkom!

Je mag altijd gerust eens een kijkje komen nemen naar mijn Boxster. 😀

PB

” How You doin ”

welkom en veel plezier met je zoektocht !

Ik denk van het moment dat Dovena op het forum zit hij zijn haar kamt . 😉 😉 😉

Eerst zien dat zijn haar goed ligt vanzelfsprekend! :mrgreen:

Welkom op dit gezellige en informatieve forum .
                Er zitten heel wat leden met een boxster hier op het forum .
                Btw als manlief zijn sleutels eens niet wil afgeven vraag je het gewoon aan Patrickb 😉 .

Welkom en je zal zeker de juiste vinden als je maar geduld hebt en “soms” luisterd naar de raad van mede forummers :mrgreen:

Wees welkom hier!

[quote=”PatrickB” post=99184]Damn, ik had niet gezien dat je vrouwelijk was, anders had ik mijn haar gekamd gehad![/quote]

:happy: :first:

Zoals Jochen al schreef, de boxster heeft een uitmuntende wegligging. De boxster S zal wel meer pit hebben, maar een 2.7 laat zich ook vlotjes rijden.

PB

Je moest eens weten wat “wij” allemaal gedaan hebben… :happy:

En nee “met den hond slapen en zijn vlooien krijgen” is niet puur relatie gewijs gebonden. :relaxman:

Die “wie bij de hond slaapt” was natuurlijk ook al een weggever vond ik :first:
                          Heb jij bij je vriend in Francorchamps geslapen? :happy:

PB

Mush, moest je willen, mocht jij mij ook jouw vriend noemen hoor. :drink:

Zelf ben ik met mijn vriend vorige maand nog naar de Porsche Days geweest,

hij op zijn beurt was vergezeld van zijn vriend. >> Please, Tell me your Gay!

Welkom.
                              Boxster is een goede sportwagen met compromis tussen comfort en sportiviteit.
                              Wegligging is uitmuntend!
                              Grtn.

Thx Mushroom :respekt:

Enne Patrick, ik vond al dat je er nogal warrig uitzag 😛

Jij dacht dat Dovena gay was zeker en ik quote haar eerste post “van mijn vriend” :mrgreen: :happy:
                                  Welkom btw… 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.