- Dit onderwerp bevat 30 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
11 maart 2014 om 01:38
Beste,
Ik ben op zoek naar een mooie porsche 911 SC/3.2 of 3.0 als eerste porsche! Doordat het mijn eerste aankoop is heb ik niet veel ervaring met de aankoop van een 911. ik heb al reeds enkele onderwerpen gelezen op de website, maar zou graag jullie hulp hebben in mijn zoektocht. Bijvoorbeeld waar moet ik precies op letten?
Eerst nog even verduidelijken wat mijn wensen wel/niet zijn en waarom, zodat jullie dit in je achterhoofd kunnen houden bij becommentariëren van mijn voorstellen;
– budget momenteel max €28.000,
– mechanisch (motorisch/transmissie en carrosserie) in orde; dus loopt goed, droge motor en geen (on)verwachte roest
– hoeft qua uiterlijk helemaal niet in showroom staat te zijn
– ook binnenin hoeft niet prachtig te zijn, ik denk er sowieso aan om het interieur professioneel te laten reinigen en kleine herstellingen te laten doen, en houd daar ook nog wat budget voor achter de hand
– Liefst zo orgineel mogelijk en geen ombouw naar een 964! Voor mij moet een auto authentiel zit met de juiste motor!Zijn er mensen die mij kunnen helpen met mijn zoektocht?
Mvg,
Thomas
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.