- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
13 december 2013 om 20:19
Hallo iedereen!
Ben nieuw hier op dit forum, in de hoop veel informatie te vinden over de Porsche 944. En in met de tijd ook hopelijk te kunnen delen!
Ik ben opzoek naar een Porsche 944, maar wanneer moet je echt zeggen van ho dit is echt een wrak?
Ik weet dat de deurstijlen zouden roesten, als eerste dan 🙄
Nu wat wil ik eigenlijk kopen? Een Porsche! Even serieus.. Ik zou liefst een propere 944 kopen. Eentje die mechanisch mooi onderhouden is geweest en nog goed inorde is om nog vele kilometers mee te doen want het wordt een daily car!
De lak, interieur of andere shizzle mogen best crappie zijn. Herspuiten doe ik toch zowiezo of hij moest echt helemaal strak zwart zijn :lekker:
En het interieur moet echt helemaal naar mijn ding zijn dus mocht dit standaard niet naar men zinnen zijn monteer ik andere originele zetels van Porsche!Wat is eigenlijk het vereiste budget om een Porsche met deze eisen te kopen?
Ik overweeg ook import, echter heb ik hier helemaal niets verstand van dus mensen met ervaring hoor ik graag hun mening geven!
Met vriendelijke groeten,
Olivier Swinnen
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.