Aankoop 968 cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Aankoop 968 cabrio

• Maker
    Discussie
  • Wat zijn de pijnpunten waar men op moet letten bij de aankoop van een 968 cabrio met 130.000 kms met volledige onderhoudshistoriek?
    Weet er ook iemand ongeveer de huidige marktwaarde van deze wagen?(ik had iets van tussen de 12-15.000 euro in gedachte).

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • idd dezelfde wagen… 🙄 😕

en nu staat ie weer op diverse sites te koop voor een startbedrag van 12500, kijk maar op ebay

Schijnt inderdaad iets niet helemaal pluis te zijn…

Nog van iemand gehoord die tevergeefs met de man afspraken probeerde te maken om de wagen te bezichtigen… Kreeg zelfs geen correct adres te pakken van die man. Kreeg eerst wel telefonisch contact maar steeds waren er uitvluchten zodat de afspraak niet kon doorgaan…

Iemand op Kapaza bood een 968 cabrio aan van de 7e maand 1991 voor 10000 euro.:?: ❓
            Deze moest zogezegd weg omdat hij dringend geld nodig had. 😳
            http://pg.photos.yahoo.com/ph/serge13680/detail?.dir=mail&.dnm=6e3cre2.jpg&.src=ph

Dit was hem.
            Heb met de persoon gemaild en getelefoneerd om een afspraak te maken maar tevergeefs. 🙁 (
            De wagen was in goede staat met km-stand van 127.000 , Full option en eerste eigenaar met OH boek, facturen van porsche antwerpen erbij
            Navigatie met touchscreen,electr kap en elecrt zetels,verwarmde zetels,electronische luchtvering,
            5.1 surroundsyteem(Boston accoustics),airco etc etc
            Tevens waren er alle recente papieren bij van verschillende diagnosecentra.
            De wagen blijkt ineens verkocht te zijn na meer dan een maand lang aangeboden te zijn geweest op alle bekende advertentiesites voor het luttele bedrag van……. ❓ ❓ ❓ dees kan toch echt nie!!!!! MAAR 7500 euro
            😯 😯

Ofwel heb ik hier de zaak van mijn leven gemist of stink dit zaakje verschrikkelijk 😉 😉 😉

en ter info, de laagste prijs die ik ooit al tegenkwam voor een 968cabrio was 12900 euro, maar de wagen had wel 326000km…

ik vrees dat je voor weinig km’s eerder richting +15000 euro zal moeten zoeken…

968 Cabrio
                Gebouwd van 1992 tot 1995

Aantal:

1992 : 2093
                1993 : 1045
                1994 : 869
                1995 : 367

Greetz

Weet er ook iemand hier vanaf welk bouwjaar de 968 cabrio op de markt gekomen is?

Ben het eens met Koen 🙂

Van de cabrio ken ik helaas de zwakke punten niet (van de mijne zijn er ook nog geen naar boven gekomen hoor 😉 ) Doch de prijs die je opgeeft is in mijn ogen erg laag voor een goede 968 Cabrio met een lage kilometerstand. Deze prijs zit eerder in de richting van een 944 S2 Cabrio

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.