aankoop 993

• Maker
    Discussie

• piertjen
    Deelnemer

hallo collega’s symphatisanten
      even voorstellen ik ben piet 43 en sinds kinds af zot van porsche ik heb er sinds veel over gelezen informatie over ingewonnen ook hier op het forum en heb zo mijn voorkeur gemaakt
      vandaag heb ik een droom in vervulling laten gaan en heb me der eentje aangeschaft 😀 nl een 993 cabrio van ’97 zwart/zwart/zwart schijnt stilaan een zeldzaamheid te worden, en een manuele 6bak hij (zij)komt van over de grote plas maar blijft op en top een porsche en verkeerd in een hele goede staat naar mijn mening 1 nadeeltje hij staat nog niet in mijn garage
      zou er een foto bij plaatsen maar weet niet hoe dat hier gaat heb nl geen url van de foto en kopieeren gaat niet….. sorry

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • voor import zou ik eerst telefonisch contact nemen met de stationschef van het keuringsstation. hij/zij zal je met raad en daad bijstaan zodat je van de 1ste keer alle juiste documenten kan voorleggen. de keuring op zich is inderdaad een “piece of cake”.

MR911 schrijft:

Ik moet nu die terug belgisch maken 😕

Als die eens hier ingeschreven is geweest moet dat toch zonder problemen kunnen .
          Geen speciale homologatie etc .
          Gewoon mee naar de keuring gaan zoals elke andere Belgische wagen .

mooie porsche en de woning past er ook bij 😛

nee dat is geen schijn, dat was een belgische wagen, maar de 2 de eigenaar had die in frankrijk ingeschreven omdat hij minder tax moest betalen …
              Ik moet nu die terug belgisch maken 😕

zie ik daar een Franse nummerplaat? of is dat schijn?

hallo,

Hier alvast een foto van hoe hij er nu bijstaat:
                  Heb al verschillende gehad
                  911 van 1976 geel targa
                  911 van 1983 wit met turbovleugel
                  911 van 1996 blauw targa
                  911 van 2000 grijs c4 cabrio
                  911 van 2007 s cabrio (rent a porsche 3 maand)
                  en dan nu 911 van 1994 zwart c2

zo ik heb al een beetje ervaring

Attachments:
                  • porsche_993.jpg

welkom!!!

mooie wagen … fotokes 🙂

en zoals reeds veel gezegd, als je zoiets wijzigt, origineel bijhouden is de boodschap.

De pinkers zijn eenvoudig te vervangen door witte exemplaren .
                      Duurt geen vijf minuten
                      Heb ik ook gedaan .
                      De oranje heb ik bijgehouden voor het geval de wagen ooit weggaat en de nieuwe eigenaar de oranje exemplaren wil hebben .

Proficiat met de 993 8) 8) 8)

Foto’s ❓ ❓ ❓

Anoniem

Proficiat Mr911,

Vertel eens iets meer over jezelf .
                          We zijn hier een forum dat sterk aan mekaar klit .
                          Je hoeft geen persoonlijke gevens over jezelf vrij te geven maar graag hadden we geweten of je al een tijdje met ons mee leest .
                          Vanwaar komt de passie voor Porsche ?Je eerste Porsche ?
                          Een bewuste keuze een 993 ?
                          funny

Anoniem

Welkom, beetje meer uitleg en foto’s wij zijn nogal nieuwsgierig!!!! 😀
                            Alles wat je aanpast, het originele bijhouden!
                            En proficiat 😉

Hallo

Heb mij vandaag een zwarte 993 c2 aangeschaft.
                              Maar zou graag de oranje pinkers vervangen naar witte en rode achteraan.
                              Normaal ziet dat er beter uit, maar misschien als je die later wil wegdoen
                              verwachten ze dat die origineel is met oranje pinkers ?
                              Of maakt dat niet veel uit ?

Alvast bedankt

Mooi kleur ,en ziet er een heel mooi exmplaar uit .succes ermee en veel veilige km. 😀

Ook van hieruit van harte met de wagen

proficiat een prachtige auto! 😀

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.