aankoop 993

• Maker
    Discussie

• piertjen
    Deelnemer

hallo collega’s symphatisanten
      even voorstellen ik ben piet 43 en sinds kinds af zot van porsche ik heb er sinds veel over gelezen informatie over ingewonnen ook hier op het forum en heb zo mijn voorkeur gemaakt
      vandaag heb ik een droom in vervulling laten gaan en heb me der eentje aangeschaft 😀 nl een 993 cabrio van ’97 zwart/zwart/zwart schijnt stilaan een zeldzaamheid te worden, en een manuele 6bak hij (zij)komt van over de grote plas maar blijft op en top een porsche en verkeerd in een hele goede staat naar mijn mening 1 nadeeltje hij staat nog niet in mijn garage
      zou er een foto bij plaatsen maar weet niet hoe dat hier gaat heb nl geen url van de foto en kopieeren gaat niet….. sorry

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Wij vinden dit een zeer mooie foto.

😈 😈 😈

proficiat met je 993!
          ik kijk uit naar volgende 993 C4 1995 om deze aan te kopen na porche keuring.
          wat vinden jullie?
          grt
          pcar[attachment=0:2u1qil6p]

Mooi, nog ééntje erbij 🙂

Proficiat

proficiat he er zelf ook eentje en super voor mee te rijden 😉

Proficiat met je 993 en fantastisch dat je (eindelijk) je droom hebt waargemaakt !

klopt geen ”zijpinkers” weet zelfs niet of dat reglementair is als die niet aanwezig zijn, misschien weet iemand dat hier op het forum
                  heeft ook geen achtermist licht als hij van us komt
                  schijn dat de bedrading daarvoor wel aanwezig is in tegenstelling met de 964 die van ginder komt

proficiat met de aankoop. ❗
                    Wat mij opvalt is dat een amerikaanse 993 geen richtingaanwijzers heeft ter hoogte van de deur? is dit altijd zo in amerika?

Wim

Welkom op het het forum, en ziet er goed uit.
                      Hoop dat je er snel van kunt genieten. 8)

Van harte welkom hier op dit Forumen van harte gefeliciteerd met je P

heb ondertussen een paar foto in de album van porsche foto’s geplaatst onder mijn naam
                          je moet maar eens gaan kijken

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.