aankoop 993

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Volkomen gelijk maar ik kon mij niet bedwingen en vroeg daarom aan jullie of iemand deze handelaar kent en wie weet wat voor nuttige informatie ik misschien nog doorgespeeld krijg!

Tot misschien vervelens toe herhaal ik het ” als de verkoper ter goeder trouw is, stel dan voor om een tweedehandscontrole te laten doen door een erkende Porsche dealer of bij de mensen die ik hieronder noem”.
        Vraag ook om de wagen even op de vermogenbank te zetten en bekijk aandachtig de print die uit de computer rolt… die zal u al veel vertellen als de wagen tenminste door de eerste test geraakt is en goede bevonden is…..
        Kostprijs controle bij Porsche met testrit en opvragen gegevens, ongeveer 75 €. Kostprijs vermogenbank ongeveer 40 €.
        Voor een fractie van de aankoopprijs heb je al een heel stuk zekerheid want wat ben je met 1 jaar garantie als de motor aan revisie toe is of als de wagen serieuze mankementen heeft en de verkoper de “garantie” aan zijn laars lapt. Begin dan maar te discussiëren wat garantie is of niet…… 😕 ?
        Tenslotte; het zijn niet allemaal Dekens, FG-Porsches of Van Beurdens…..als u begrijpt wat ik bedoel !!!!
        Met de beste bedoelingen….. Philip911 🙂 ) )

Inderdaad heel vreemd dat het logo op de kofferkap plots verdwenen is 🙄

Merk ook op dat de stand van de ruitenwisser op de achterruit niet juist staat 🙄

Prijs is eerder aan de lage kant, maar het is dan ook een tip ❗ toch altijd iets minder gewild.

wat weet je over de historiek ❓

Succes

Heb ondertussen opgemerkt dat het logo op de motorkap er bij een bepaalde foto niet opstaat. Dat kan natuurlijk van alles betekenen!

allereerste indruk = zeer mooi
              handelaar ken ik niet ben niet van die kant , maar ik ben vijwel zeker dat er hier mensen zijn die hem wel kennen
              succes

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.