aankoop 993

• Maker
    Discussie
  • *porsche
    hallo iedereen,zoals elk van wie in het bezit is van een Porsche ben ook ik op zoek naar mijn eerste Porsche.Maar gezien ik geen fluit verstand heb van waar ik moet op kijken of niet, vraag ik aan de doorwinterde Porschliefhebbers om enige raad.
    wel heb ik mijn oog laten vallen op de 911 993.
    deze staat op volgende link te bezichtigen.Vrijdag zou ik langs willen gaan om eens te “discuteren”.Zeker over de prijs,want die lijkt mij ,vergeleken met gelijkaardige 993, nogal van de hoge kant.Of niet?!!
    Wie kan er mij helpen?
    http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-133620368.html?qq=993&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

ne sukkelaar in techniek maar een des te groot liefhebber van Porsche :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 131)
    • @993

…beetje laat maar ben terug van weggeweest…dikke proficiat met je nieuw carretje :up:
      de wagen is echt een giller,zorg ervoor dat het zo blijft en niet een killer…
      maw veilige kilometers toegewenst *porsche
      als je eens in de buurt bent van Halle kom gerust eens langs!

de andere mogen dat zeker ook;hé..nie jaloers worden :coolness:

[quote=”Mart” post=134515]Heeft een tijdje geduurd, maar ik ben me gaan beseffen dat lekker sturen voor de bijrijdster niet altijd even plezant is … :censored: [/quote]
        Als de bijrijdster ondertussen moet afwisselen tussen met leesbril een roadbook lezen en zonder bril naar weg en landschap kijken is de pret totaal! :mrgreen: ruzie

+1

Heeft een tijdje geduurd, maar ik ben me gaan beseffen dat lekker sturen voor de bijrijdster niet altijd even plezant is … :censored:

die hing nog al eens met bloed uitgeknepen witte vingers in de handgrepen … dus nu cruise ik in gezelschap … maar in m’n eentje zit ik zo weer in de 8-baan… scheelt ook zo weer een kilootje of 60…is ook een soort van tuning… :mrgreen:

[quote=”Rud993″ post=134439][quote=”993″ post=134395][quote=”Rud993″ post=134357][quote=”993″ post=134350]Yes……

He Jan ik hoop dat jou nr plaat snel binnen is ,ik wens je dan ook heel veel plezier met de 993 en dat de zon veel mag schijnen :up:[/quote]

Thanks Rudi,

Als ik morgen mijn plaat heb, kan het zomaar gebeuren dat ik effe langs kom[/quote]

He Jan,

Tof dat je nog even binnensprong spijtig was ik niet op de zaak maar men broer vertelde mij dat je de 993 mooi had opgepoetst ,het doet me dan zeker plezier dat hij in goede handen is :first: tot binnenkort[/quote]

Veel poetsen was er nu nog niet aan hé, maar ja hier en daar een veegje weggewerkt

[quote=”deepee” post=134432]oesje, da’s ook een spontane reactie 😐 trauma of trouwma :?:[/quote]
                nee hoor, maar af en toe rijd ik es graag alléén rond.
                krijg ik anders weer “moet dat dan….zo hard” 😉

[quote=”993″ post=134395][quote=”Rud993″ post=134357][quote=”993″ post=134350]Yes……

He Jan ik hoop dat jou nr plaat snel binnen is ,ik wens je dan ook heel veel plezier met de 993 en dat de zon veel mag schijnen :up:[/quote]

Thanks Rudi,

Als ik morgen mijn plaat heb, kan het zomaar gebeuren dat ik effe langs kom[/quote]

He Jan,

Tof dat je nog even binnensprong spijtig was ik niet op de zaak maar men broer vertelde mij dat je de 993 mooi had opgepoetst ,het doet me dan zeker plezier dat hij in goede handen is :first: tot binnenkort

oesje, da’s ook een spontane reactie 😐 trauma of trouwma ❓

NEEEEEEEEE, god beware me…….alweer…… :engeltje: :engeltje: :bounce: :bounce: ruzie ruzie

Volle zon, kapje open, haren in de wind en de diepe brom van de zescilinder in de rug…wat is er nog mooier????

Wat vrouwelijk :engeltje: gezelschap

En inderdaad de plaat is gearriveerd…
                          opgevezen en :driver: maar….
                          Heb ineens een blauwe cover laten aanpassen voor wanneer het dakje openligt.
                          En daarna een flink toertje gemmakt.
                          Volle zon, kapje open, haren in de wind en de diepe brom van de zescilinder in de rug…wat is er nog mooier????

[quote=”993″ post=134393][quote=”porsche” post=134380][quote=”Mikey” post=134367]
                            …, doe je dit via de vezekering kan je weken wachten ….[/quote]
                            Klopt niet hoor, elk degelijk verzekeringskantoor kan direct online plaat aanvragen en ziet dan ook direct online welk plaatnummer je hebt. Doen ze dit s’morgens dan heb je de dag daarna je plaat, zowel voor auto als moto.

Is dit niet het geval dan zou ik je verzekeringsmakelaar toch eens in vraag stellen.

Met gepersonaliseerde platen duurt het uiteraard langer.[/quote]

Klopt niet…..gaat alléén wanneer de auto al in Belgie ingeschreven was.
                            Dus niet voor een ingevoerde wagen[/quote]
                            Gelijk heb je, blijkbaar had ik niet gelezen dat het over een ingevoerde ging 😐

[quote=”Rud993″ post=134357][quote=”993″ post=134350]Yes……

Thanks Rudi,

Als ik morgen mijn plaat heb, kan het zomaar gebeuren dat ik effe langs kom

Alles lezen INGEVOERDE WAGENS

[quote=”porsche” post=134380][quote=”Mikey” post=134367]
                                  …, doe je dit via de vezekering kan je weken wachten ….[/quote]
                                  Klopt niet hoor, elk degelijk verzekeringskantoor kan direct online plaat aanvragen en ziet dan ook direct online welk plaatnummer je hebt. Doen ze dit s’morgens dan heb je de dag daarna je plaat, zowel voor auto als moto.

Is dit niet het geval dan zou ik je verzekeringsmakelaar toch eens in vraag stellen.

Met gepersonaliseerde platen duurt het uiteraard langer.[/quote]

Klopt niet…..gaat alléén wanneer de auto al in Belgie ingeschreven was.
                                  Dus niet voor een ingevoerde wagen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 131)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.