aankoop 993

• Maker
    Discussie

• stevens philippe
    Deelnemer

*porsche
      hallo iedereen,zoals elk van wie in het bezit is van een Porsche ben ook ik op zoek naar mijn eerste Porsche.Maar gezien ik geen fluit verstand heb van waar ik moet op kijken of niet, vraag ik aan de doorwinterde Porschliefhebbers om enige raad.
      wel heb ik mijn oog laten vallen op de 911 993.
      deze staat op volgende link te bezichtigen.Vrijdag zou ik langs willen gaan om eens te “discuteren”.Zeker over de prijs,want die lijkt mij ,vergeleken met gelijkaardige 993, nogal van de hoge kant.Of niet?!!
      Wie kan er mij helpen?
      http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-133620368.html?qq=993&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

ne sukkelaar in techniek maar een des te groot liefhebber van Porsche :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 131)
      • op dinsdag heb ik ze aangevraagd,op woesdag gingen ze het doorsturen maw dan zou ik ze donderdag al moeten gehad hebben?!of toch op vrijdag…
        Morgen eens binnewippe bij die griet van Ethias :what:

1 dag ! De regel is wanneer de plaat voor 11 u is aangevraagd komt ze de volgende dag aan .
          Zeker dat iemand van Ethias ze heeft aangevraagd 😉

weet er iemand hoelang men op zijn nr-platen moet wachten?
            heb ze vorige wek dinsdag via Ethias aangevraagd?!
            duurt mij toch iets te lang…

IK WIL BOLLE!!! :driver:

voor zoveel ik er vanaf weet zijn dit inderdaad de originele velgen
              relais is besteld maar heb spijtig genoeg genoeg de kabel van het standlicht rechtsvoor niet gevonden :think:
              blijven zoeken zeker :wtf:

Zijn idd originele targa velgen 😉

[quote=”bully” post=131594]Contact zit dacht ik op de versnellings-bak. Mooie originele targa :coolness:[/quote]

Zijn die velgen origineel?

heb zonet ontdekt dat relais 14 de lampen in kwestie bediend,efkes uitgetrokken,een andere ingestoken en eureca!!!alles werkt.
                    Relais 14 is dus aan vervanging toe.

juist rechtsvoor zit ik met een misterie,de kabel van het standlicht ontbreekt ???!!!
                    enkel die van de mistlamp zit erin….
                    zal waarschijnlijk in de bumper liggen?! hoop ik…
                    morgen eens demonteren :what:

Heb nu gemerkt dat de stand-en mistlichten voor en achteraan ook niet werken

toch vreemd als je naar een auto gaat kijken alles werkt en eens je thuis bent al de shit ontdekt

Ik denk dan aan een massa probleem.

ik denk dat er meer aan de hand is :think:
                        heb nu gemerkt dat de stand-en mistlichten voor en achteraan ook niet werken :bounce:

toch vreemd als je naar een auto gaat kijken alles werkt en eens je thuis bent al de shit ontdekt 👿

word effe zoeken

@BULLY
                        & SNOER64
                        bedankt voor de tips!!
                        en inderdaad,hij is zwart/zwart maar 911-T heeft een zwarte cabrio met groen interieur te koop maar vrouwlief vond dat groen maar niets 😥

idd halverwege de bak aan de passagierskant. en omdat er altijd om foto’s gevraagd wordt …
                          klik om te vergroten

ik zou eerst de connector op de bak lostrekken en doorlussen om te testen of je achteruitrijlampen dan wel werken. zo weet je zeker of de switch het probleem is of je elders in de bedrading moet gaan zoeken.

Proficiat met de mooie Targa ,Het contact zit op de versnellingsbak op de rechter zijde als je achter de wagen staat .Ik heb dit ook moeten vervangen ,is op 10 min gefikst hoor .bodemplaat verwijderen en je kan er zelf aan als de wagen opgekrikt staat .Succes !

Contact zit dacht ik op de versnellings-bak. Mooie originele targa :coolness:

allen bedankt voor de compli’s!!!

inderdaad spijtig van het groen want ik vond het ook een top-car!

morgen laten inschrijven en bolle maar :driver:

de lampjes zijn ok,weet er iemand soms waar het contact van de lampjes zich bevindt?
                                zou mij veel zoekwerk besparen
                                eerst de zekeringen checken…

Knappe wagen! :applaus:

Sjiek machien, en een versie die niet zoveel voorkomt: Targa.

Alleen jammer dat de vrouw mijn groen interieur niet smaakte :p

Succes ermee en tot op den asfalt! :driver:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 131)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.