aankoop 993

• Maker
    Discussie

• stevens philippe
    Deelnemer

*porsche
      hallo iedereen,zoals elk van wie in het bezit is van een Porsche ben ook ik op zoek naar mijn eerste Porsche.Maar gezien ik geen fluit verstand heb van waar ik moet op kijken of niet, vraag ik aan de doorwinterde Porschliefhebbers om enige raad.
      wel heb ik mijn oog laten vallen op de 911 993.
      deze staat op volgende link te bezichtigen.Vrijdag zou ik langs willen gaan om eens te “discuteren”.Zeker over de prijs,want die lijkt mij ,vergeleken met gelijkaardige 993, nogal van de hoge kant.Of niet?!!
      Wie kan er mij helpen?
      http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-133620368.html?qq=993&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

ne sukkelaar in techniek maar een des te groot liefhebber van Porsche :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 131)
      • Mooie wagen.

Proficiat! Ziet er top uit!
          Veel :driver: plezier!

Mooie wagen Philippe :popcorn: daar zal je zeker veel plezier mee beleven alleen waaaaaar blijft nu die zon :bounce:

Alleen vooruit rijden!! :first:
              Mooi exemplaar!!
              Vergeet niet first things first te controleren: zijn de lampjes nog wel goed… :sarcastisch

Hallo iedereen,

sorry voor het lange wachten maar eindelijk zijn ze er …de fotoooo’s :happydance:

het is een mooie 993 van ’95 model ’96 geworden met 169dkm op de teller…en volledig opgeblonken
                enige minpuntje..mijn achteruitrijlichten functioneren niet 🙁 zal effe zoeken worden :think:

Hallo iedereen,

sorry voor het lange wachten maar eindelijk zijn ze er …de fotoooo’s :happydance:

het is een mooie 993 van ’95 model ’96 geworden met 169dkm op de teller…en volledig opgeblonken
                  enige minpuntje..mijn achteruitrijlichten functioneren niet 🙁 zal effe zoeken worden :think:
                  IMG_0255.jpg

IMG_0256.jpg

IMG_0257.jpg

IMG_0258.jpg

IMG_0259.jpg

Proficiat PHilippe met jou aankoop zeker een topwagen een targa :up: ik ben benieuwd naar de foto,s

die foto’s komen eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn……..geduldddddddddd……

:applaus: :applaus: :applaus: fooooooooooooooootoooooooo’sssssssss???

Das ook een hele ferme en strakke auto. Proficiat met je aankoop :drink:

proficiat met uw aankoop,veel geluk en veilge km gewenst

Bedankt iedereen! :happydance:
                              zodra ik hem heb wordt hij is goed opgeblonken en komen de foto’ eraan *porsche

ps: ik heb er van de hele nacht niet van geslapen…wat een effect een auto kan hebben

[quote=”snoer 964″ post=131241]:up: :lekker: Dikke proficiat Philipor daar willen we foto’s van zien hoor *porsche *luv[/quote]

Ik wou net hetzelfde zeggen 🙂 Proficiat met de aankoop!

:up: :lekker: Dikke proficiat Philipor daar willen we foto’s van zien hoor *porsche *luv

Proficiat! En we zijn benieuwd naar de foto’s en de details.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 131)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.