aankoop 993

• Maker
    Discussie
  • *porsche
    hallo iedereen,zoals elk van wie in het bezit is van een Porsche ben ook ik op zoek naar mijn eerste Porsche.Maar gezien ik geen fluit verstand heb van waar ik moet op kijken of niet, vraag ik aan de doorwinterde Porschliefhebbers om enige raad.
    wel heb ik mijn oog laten vallen op de 911 993.
    deze staat op volgende link te bezichtigen.Vrijdag zou ik langs willen gaan om eens te “discuteren”.Zeker over de prijs,want die lijkt mij ,vergeleken met gelijkaardige 993, nogal van de hoge kant.Of niet?!!
    Wie kan er mij helpen?
    http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-133620368.html?qq=993&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

ne sukkelaar in techniek maar een des te groot liefhebber van Porsche :popcorn:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 131)
    • Aankoopkeuring?! 😕

ach, autoverkopers zijn gewoon een raar volkje :coolness: :engeltje:
        de auto moet in orde zijn en de afspraken moeten gewoon op papier staan!!

vraag gewoon een aankoopkeuring en je weet meteen meer!!!

Geert/terrum is gewoon teveel met zijn 964 en nieuwe huis bezig, dus weinig tijd om op het forum te komen

Thxs,i’ll keep it in mind.
          Als’t zover is laat ik iets weten.
          Kent ge de auto in kwestie of ken je iets van auto’s? 😉

oei oei ja, die autohandel ken ik, das km of 4 van waar ik woon, loopt altijd raar volk rond… altijd louchen boel gevonden, langs de andere kant zitten ze daar wel al een tijdje, en breiden ze precies regelmatig nog uit ook…. hard to say, ik wil altijd gerust eens meegaan als je wilt, kzeg het ik woon er nog geen 5 min vandaan.

man,man,man,zo een middagje surfen brengt je wel veel bij maar ge wordt er oh zo ga-ga van
              WAAR ZIT TERRUM!!! :relaxman:

Ben uiteindelijk niet naar Wetteren gereden,teveel negatieve punten en antwoorden die mij tot nadenken gestemd hebben.
                Zou inderdaad een onafhankelijk persoon moeten meegaan welke objectief kan beoordelen en niet het hart laat beslissen *luv
                De zoektocht gaat verder,als er iemand een prima occazieken weet staan,shoot 😀

Ik zou blijven zoeken naar een andere kandidaat 993. Als je geen goed gevoel hebt dan zul er later spijt van hebben als er problemen opduiken.

Garantie is iets wat niet in hun woordenboek staat denk ik :think: :what:

Of van je garantie afzien en enkele duizendjes korting vragen. Als je weet dat de wagen in orde is moet dit wel lukken, en dan hoef je niet meer in die garage te zijn. 8)

Denk ook even na mocht je deze 993 kopen dat je als er problemen zich zouden voordoen in de toekomst je ook bij deze verkoper moet aankloppen voor je garantie ❓ dan ben ik benieuwd hoe dat gaat aflopen als er mensen zijn die bij het voorbijrijden er een slecht gevoel bij hebben :coolness: ik zou toch even nadenken :salut:

@RS
                          geen slecht idee,maar ik denk moest hij nog op het forum zitten mij toch al zou beantwoord hebben?!
                          Alleszins,Geert als ge zin hebt laat iets weten en ik kom u oppikken!

Vraag Geert (terrum) of die geen goesting heeft om mee te gaan?

Yep,inderdaad,zou mooi passen in de garage,w’ll see

@WTL88
                                Begrijp je reactie.laat ons zeggen dat de mensen ter plaatse niet veel vertrouwen uitstraalden 👿
                                Nu,met de Wagen zelf kan er op die acht maanden dat hij daar te koop staat niet veel mee gebeurd zijn,hoop ik.
                                ‘T ergste is dat ik nog steeds geen antwoord krijg op het opgegeven gsm,zegt eigenlijk,al genoeg
                                Toch bedankt voor de respons!

Welkom en mooie keuze zo’n 993 :up:

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 131)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.