aankoop 993

• Maker
    Discussie

• stevens philippe
    Deelnemer

*porsche
      hallo iedereen,zoals elk van wie in het bezit is van een Porsche ben ook ik op zoek naar mijn eerste Porsche.Maar gezien ik geen fluit verstand heb van waar ik moet op kijken of niet, vraag ik aan de doorwinterde Porschliefhebbers om enige raad.
      wel heb ik mijn oog laten vallen op de 911 993.
      deze staat op volgende link te bezichtigen.Vrijdag zou ik langs willen gaan om eens te “discuteren”.Zeker over de prijs,want die lijkt mij ,vergeleken met gelijkaardige 993, nogal van de hoge kant.Of niet?!!
      Wie kan er mij helpen?
      http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-133620368.html?qq=993&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

ne sukkelaar in techniek maar een des te groot liefhebber van Porsche :popcorn:

11 reacties aan het bekijken - 121 tot 131 (van in totaal 131)
      • Hoi, ik ben daar al eens langsgeweest omdat hij ook een 964 wtl cabrio heeft staan, zie je trouwens op een van de foto’s op de achtergrond staan. Ik ben gestopt, zag beide wagens staan en ben zelfs niet uitgestapt. Alhoewel de wtl te koop stond voor maar 25.000 had ik plots geen goesting meer, het volkje dat daar rond liep gaf mij niet direct vertrouwen. Over de auto’s heb ik geen enkele mening, ik heb ze ook niet bekeken. Maar mijn gevoel zat niet juist. :salut:

Weet nie goed of mijn bericht van vanmorgen goed doorgekomen is.
          Daarom second try 😕
          Vanmorgen de 40p eens doorgenomen.Van een project gesproken…
          Chapeau aan Geert(alias TERRUm) en Koen(alias KUSTOM CREATIONS).. :respekt:

@T-911
          &RUD993
          Bedankt voor jullie voorstel.Foto’s&historiek altijd welkom 😀

@SNOER964

Heb gelezen dat hij voor 45000 te koop stond en nu voor 42000.
          Is dus al gezakt door de lange termijn dat hij reeds te koop staat.
          Wetende dat de handelaar hem zelf maar voor 30000 gekocht heeft van diegene die hem van TERRUM gekocht heeft.
          Wil er duidelijk munt uitslaan. :relaxman:
          Blijkbaar heeft de wagen ondertussen enige schade geleden achteraan.Iemand hier meer info over?
          Iemand weet over de km van de wagen?Kwestie dat ik morgen kan vergelijken met wat er op staat :what:
          @THE EAGLE
          Ik woon in Halle bij Brussel.Naar Wetteren is dus wel een stukke bollen.Alhoewel,met de moto gaat het altijd iets snelller :ass:

@BC911

Bedankt voor de 40p leesplezier van deze morgen! :popcorn:

Iemand enige referenties/adres van deze handelaar?
          Heb gistern en vandaag reeds gebeld maar gene respons aan de andere kant :think:

[quote=”philpor” post=130270]*porsche
            hallo iedereen,zoals elk van wie in het bezit is van een Porsche ben ook ik op zoek naar mijn eerste Porsche.Maar gezien ik geen fluit verstand heb van waar ik moet op kijken of niet, vraag ik aan de doorwinterde Porschliefhebbers om enige raad.
            wel heb ik mijn oog laten vallen op de 911 993.
            deze staat op volgende link te bezichtigen.Vrijdag zou ik langs willen gaan om eens te “discuteren”.Zeker over de prijs,want die lijkt mij ,vergeleken met gelijkaardige 993, nogal van de hoge kant.Of niet?!!
            Wie kan er mij helpen?
            http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-993-3-6-benzine-cabrio-133620368.html?qq=993&pc_id=&afd=autos%2Fautos%2Fporsche

ne sukkelaar in techniek maar een des te groot liefhebber van Porsche :popcorn:[/quote]

Hoi bij deze mijn deze de mijne staat ook te koop voor meer info stuur eventueel een pm 993 cabrio 1997 dus variocam kleur polaris zilver interieur blauw (handgeschakeld) 177.000km met boek dak net vernieuwd incl 4 nieuwe banden

Juist de wagen staat hier in wetteren ,De wagen is waarschijnlijk wel ok maar de verkoper is een ander verhaal 😳 De 993 staat al vele maanden bij hen te koop (+- 9 maand)voor de rest kan ik je juist welkom heten en veel succes met de aankoop van je droom *porsche

Auto staat in Wetteren, misschien best een gasmasker meenemen. :coolness:

Welkom!
                  In welke streek woon je?

Ik ga de mijn 993 cabrio ook verkopen, heb ik vandaag beslist 😐 .. mocht je intresse hebben -> PM
                      Post later wel nog alle info.

bj 94
                      km’s 133.000

Maar heb nog enige twijfel.. 🙁

Is inderdaad de wagen van een forumlid geweest. Als je even zoekt ga je er zeker een draadje over vinden.

Dacht ook dat deze van iemand van het forum geweest is, denk wel dat dit een redelijk correcte prijs is voor die wagen. :think: :think: :think:

Welkom :drink: de reacties zullen wel komen en als ik me niet vergis is dit de ex wagen van een van onze leden… 💡

11 reacties aan het bekijken - 121 tot 131 (van in totaal 131)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.