Aankoop 993 Cabrio

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Aankoop 993 Cabrio

• Maker
    Discussie
  • Hallo gasten,

ik zal mezelf eerst effe voorstellen,
    ik ben Joey, 28j oud uit de omgeving van t Brusselse en klaar voor de aankoop van een Porsche,
    ik heb her en der zitten lezen op jullie site en dat komt zeker van pas bij aankoop van zo’n wagen,

nu ben ikzelf zot van een 993 en dan graag een cabrio,
    ik heb de vele topics nagelezen op wat letten enz,

nu heb ik er eentje gevonden dat blijkbaar al enige tijd te koop staat,

even de link bekijken,

http://www.kapaza.be/detail/3111982/Por … abrio.html

ik had graag enige reactie,
    ik ben gisteren naar de wagen gaan kijken, spijtig voor mij, batterij plat, dus startte niet, wagen werd blijkbaar 3 jaar geleden bij Rodi aangekocht, op 103000km, vandaag +/-110000km, werd niet meer ingeschreven en dus ook geen onderhoud meer gehad,

eerst en vooral kent iemand de wagen?
    en dan zou ik graag weten bij eventuele aankoop welke type onderhoud volgt?
    Kan iemand mij wat over de uitrusting van zo’n wagen vertellen, eventuele opties of speciale dingen die enkel op een carrera 4 staan?
    Ik ga volgende week terug en hoop dan zeker wat meer te weten
    Koop ik een kat in een zak of toch maar voor gaan?

Alvast vriendelijk bedankt voor te reageren,

een hopelijke binnenkort rijdende Porschist

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
    • [quote=”RSR”:ykjgthtt]:lol: 😆 😆 hij slaapt er soms naast denk ik 😆 😆 😆 [/quote]

Ik denk niet “naast” maar “in”. 😆

😆 😆 😆 hij slaapt er soms naast denk ik 😆 😆 😆

[quote=”Setakira”:3azvx5am]zilver niet mis alleen jammer van het “handvat” 😉 [/quote]

Hoe neem jij je Porsche dan mee naar binnen ? 😆

[quote=”Setakira”:1x9ytj9j]zilver niet mis alleen jammer van het “handvat” 😉 [/quote]

Inderdaad , Sebastien.
            Handvaten zitten vast aan een werktuig dus niet aan een porsche. 😀

zilver niet mis alleen jammer van het “handvat” 😉

of anders deze hier,
                ik heb een mailtje gestuurd, effe afwachten

http://auto.2dehands.be/markt/auto_be/p … o_carros=1

Joey

Ziet er een mooie wagen uit met niet overdreven veel kilometers.Als hij in orde is valt de prijs mee.Die van 27000 € lijkt mij een kat in de zak. 😆

Over welke gaat het ❓
                      Ik mis een linkje

In mijn zoektocht naar een cabrio 993, ben ik op het volgende gevallen ,
                        prijs ligt hoger dan de 27000 van de groene, maar tja,

iemand al es gaan kijken of soms echo’s gehoord?

Mvg

Joey

ken

neem je tijd, je vindt er zeker wel een goeie hoor

Vraag misschien eens uitleg van die in-opdracht-van-eigenaar verkoop van een zwarte 993 cabrio op de site van Johan? http://www.autosdekens.be/

Eigenlijk best triest voor mij,
                              ik neem afspraak met die kerel voor morgen, maar hij heeft de wagen reeds verkocht,
                              vriendelijk bedankt aan iedereen voor de feedback,
                              ik ga terug op zoek naar wat anders

mvg

Alvast bedankt voor de info
                                Ik ga morgen nog es gaan kijken, ik hou jullie op de hoogte

mvg

ken

[quote=”alex”:3o43vnez][quote=”Joey”:3o43vnez]kan iemand mij nog vertellen wat voor onderhoud moet gebeuren rond de 110.000km en eventueel een prijs opplakken,
                                  aan de persoon die ook naar de wagen was gaan kijken, wat hield u tegen voor de aankoop van deze wagen?

mvg[/quote]
                                  Wat hield me tegen:
                                  Verschillende zaken eigenlijk,de kap was stuk,een auto die zo lang stilstaat en nooit ingeschreven was,een kennis die na mij een bezoekje aan de auto bracht en vertelde dat hij rondom was herspoten,achterstallig onderhoud (zonder extra stukken),een leuke zoektocht 😀 voor andere,de kleur,etc..etc…
                                  We hebben uiteindelijk een 996 gekocht. 8) [/quote]

Zo zie ja maar, een foto zegt wel iets, maar niet alles natuurlijk
                                  Volgens mij is het beter dat je naar een andere, goede 993 cabrio uitkijkt.
                                  Misschien zijn er ook nog wel andere gebreken aan de wagen aan, die pas later aan het licht zouden komen…
                                  Alvast veel suc6 met je zoektoch

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.