Aankoop advies Boxster S 987 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Aankoop advies Boxster S 987 3.2

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Ive had me wat fotos gestuurd van zijn S en strakke auto! Je kan beter een wagen hebben met 25000km meer op de teller en onderhouden en bereden zoals het moet als een afgeragde met 60tkm die uit leasing komt….

Daar kunnen jullie wel gelijk in hebben dient ook enkel voor weekend/zomer ritjes.

Ive

klopt Harley, Iedere Porsche rijder weet dat je altijd eerst rustig goed warm moet rijden alvorens gas te geven (boxster motor)
          En iedere Porsche liefhebber verzorgd zijn wagen met de grootste liefde al was het zijn halve trouwboek
          Wat ik wou zeggen, als onze pa dertig jaar geleden de 100000km bereikte op zijne Opel Omega 2.0 dan sprong die een gat in de lucht 😀

@Ive 😯 klopt! Toen waren ze nog beter…:) (de 944 toch :coolness: )

Als je van zin bent om 20-25k km op een jaar bij elkaar te rijden dan is 100k wel veel. Als je amper 5-6k km per jaar gaat rijden dan zie ik niet in waarom die van 100k km niet in aanmerking zou kunnen komen. Goed warm rijden alvorens de hogere toeren te gaan opzoeken en een correct onderhoud lijken me veel belangrijker dan het feit of er nu 75k km of 110k km op staan.
            Dat is natuurlijk mijn idee hierover.

Ive

goh km-stand is relatief hé. Mijne heeft 110000km, ik heb er voorbije jaar 6700km mee gereden. Heb totaal geen problemen met de boxster, zalige wagen :respect2:

de auto’s van tegenwoordig zijn niet meer zoals 20 25 jaar terug hé

[quote=”mark986″ post=225630]Ik zou deze ook es bekijken

http://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxster-s-3-2i-tiptronic-252991282.html

Staat wat dichterbij en je kan garantie afsluiten. Ook zou ik dan een aankoopkeuring vragen bij het Porsche center.

Ik zou ook effe met Ive contact nemen.[/quote]

Dank je wel voor de link maar had graag een manueel en hij heeft ook al 95000 km. Ik vind 75000 al het maximale ( denk ik toch)

[quote=”FCBloveschampagne” post=225613]Boxster S is echt een uitstekende wagen, heb er enorm plezier aan beleefd. Ik heb die van mij voor 21000 verkocht had evenveel km maar was echt fulloption
                  Achteraf beklaagd dat ik die zo goedkoop heb weggedaan.
                  Maar ja wou een GT3 he
                  Maar wat mij wel verontrust is het aanral vorige eigenaars ?[/quote]

Ja daar heb ik ook mijn vragen over. De huidige eigenaar ervoor een 996 cabrio gehad en de Boxster nu weg opdat hij toch liever teru er 911 wil.

Dichtingen zijn bij laatste onderhoud vervangen

😳 😳 Mea culpa! Dat klopt Albert! De mooie lange introductie :bounce: :bounce: Mijn excuses! :drink:

Heb ik een paar dagen geleden gedaan Harley G

Bedankt voor je reactie hollanderke en mag je je nu eventjes voorstellen in het voorsteltopic zoals iedere postende forummer! :up:

En Boxster S is een fantastische auto – ik heb er jarenlang veel plezier aan beleefd. Persoonlijk zou ik niet voor een tiptronic opteren. De (originele) sportuitlaat zorgt voor een prachtig geluid en maakt het rijden nog plezanter; een sportuitlaat zou voor mij dan ook een must zijn.

Ik zou deze ook es bekijken

http://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxster-s-3-2i-tiptronic-252991282.html

Staat wat dichterbij en je kan garantie afsluiten. Ook zou ik dan een aankoopkeuring vragen bij het Porsche center.

Ik zou ook effe met Ive contact nemen.

Ive

oei Harley, de mijne heb ik toch al een jaartje ze, net nog naar de keuring geweest hé :coolness:
                                En je kent m’n redenen waarom ik hem zou weg doen hé

+1 maar wil uiteraard niet zeggen dat het een probleemauto is. Er zijn hier nog forummers die slechts enkele maanden met een Porsche rijden en dan weer wegdoen voor iets anders….

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.