Aankoop Boxster 2.7

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Aankoop Boxster 2.7

• Maker
    Discussie
  • hallo iedereen hier de Luc terug 🙂

Gisteren ben ik gaan kijken naar een Boxster 2.7 uit 2001 bij Carrera Motors. Mooie Seal Grey Metallic met 98’000 km. De vraagprijs is 18’800€. Graag had aan jullie raad gevraagd ivm deze leuke Porsche. Betrouwbaarheid, aankomende 100’000 km beurt, eventuele kosten op lange termijn, BIV (wie kan daar nog aan uit 🙄 ), …

Alle goede raad is welkom 🙂

de Luc

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • En, hoe is het afgelopen met de Boxster bij CM?

Inderdaad bij Cm zal je wel iets meer betalen ,het onderhoud erbij vragen .
        De biv kan je berekenen via belastingsportaal vlaanderen en dan naar groene biv gaan .

Rij zelf – sinds kort – met een 2.7 uit 2000. De boxster is een schitterende wagen. (Ook al is het geen 911 :wtf: ) Concept met de middenmotor zorgt voor knappe wegligging.

Je zal bij CM wel iets meer betalen dan op de particuliere markt, maar als de wagen je aan staat…niet treuzelen.

Sluit me aan bij Bully!

Zelf zeer tevreden van m’n 2,5 lit. 😀

Auto kopen inclusief de 100dkm beurt.

Anoniem

Prijs van 18.800 lijkt me aan de hoge kant, maar dat zal je zelf ook wel al gezien hebben. Bovendien koop je bij een Porsche dealer dus mag je veronderstellen dat de wagen tip-top in orde is en dat je een deftige waarborg krijgt. Dergelijke geruststelling kost natuurlijk wat.
                Zorg wel dat alles op papier staat en dat de prijs van 18.800 ook zo op de faktuur staat.

Heb zelf sinds een paar jaar een Boxster van 97 (2.5 motor). De grote beurt van 120000 km is aan de dure kant (2000 euro). Verder hebben de meeste boxsters het probleem van olielekken ter hoogte van de oliekeerring. Is echter niet dramatisch.

Rampverhalen van opblazende boxster motoren vind je overal op internet; maar dat is het geval voor eender welke andere auto dat je rampverhalen kan vinden.

Ik heb er nog geen spijt van gehad.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.