Aankoop Cayman (andere dan de eerste)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Aankoop Cayman (andere dan de eerste)

• Maker
    Discussie

• Maurice
    Deelnemer

Hallo iedereen,

Ik ben al een tweetal weken op dit forum al het meelezen.
      Ik ben een autoliefhebber, zoals vele op dit forum.
      Eén meer uitgebreide voorstelling ga ik ook zeker doen, alleen op dit moment weet ik nog niet juist wat relevant is om te vermelden.
      Wel kan ik zeggen dat ik een BMW-freak ben en dat ik altijd overtuigd was een Z4 te kopen.
      Nu sinds enkele dagen heb ik een porsche in het oog.
      Hij zou louter als hobbywagen moeten dienen. Maar ik ben nog niet zo ingewerkt in de Porschewereld op het gebied van prijzen en opties van een posche.
      Mag ik dan ook vragen op de positieve en minder positieve kanten van de volgende porsche mij te laten weten.
      Ik vertrouw er eigenlijk op, op de kennis en ervaring die jullie hebben met Porschen, en ik nu nog alleen met BMW’s

http://www.aecars.be/wagen_detail.php?merk_id=3&wagen_id=588
      Hopelijk werkt men hyperlink ❓

Daar de eerste wat prijzig is, heb ik een andere in het oog met meer opties en een beetje goedkoper.
      Graag wat adviezen.
      http://www.autozone.be/porsche_cayman_27i-prachtwagen-/auto/detail.jsp?zoekId=2807788&locale=nl_BE

Alvast bedankt op voorhand en hopelijk veel info om men beslissing te kunnen maken. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • op mobile.de heb je een gigantisch aanbod en deze site kan je altijd raadplegen als prijsreferentie, opties en uitrusting, …

kijk alvast eens op http://www.porsche.de

Ik zou eens in duitsland willen kijken.
            Kijk je dan het best op één bepaalde site of meerdere sites. ❓

Dimas schrijft:

Als je gaat beginnen zoeken naar “de goedkoopste” dan ga je vrijwel zeker van een kale reis thuiskomen
              Kan het niet genoeg zeggen, geldt bij alle merken maar zeker bij Porsche is goedkoop = duurkoop. Als je een wagen te koop zet net voor een grote beurt of bandenwissel of andere grote werkzaamheden dan kun je gerust enkele duizenden onder de normale prijs gaan verkopen. De koper die zich daardoor laat vangen is dan wel de pineut.
              Kijk naar onderhoudshistoriek, opties en staar je niet blind op de prijs.

Volledig mee akkoord. ❗

Het is ook een heel ander wit dan tegenover vroeger…

Als je gaat beginnen zoeken naar “de goedkoopste” dan ga je vrijwel zeker van een kale reis thuiskomen
                  Kan het niet genoeg zeggen, geldt bij alle merken maar zeker bij Porsche is goedkoop = duurkoop. Als je een wagen te koop zet net voor een grote beurt of bandenwissel of andere grote werkzaamheden dan kun je gerust enkele duizenden onder de normale prijs gaan verkopen. De koper die zich daardoor laat vangen is dan wel de pineut.
                  Kijk naar onderhoudshistoriek, opties en staar je niet blind op de prijs.

al bijft het soms vreemd hoe kleine verschillen toch een groot verschil kunnen maken in de eindbeoordeling: een ‘gewone’ standaard 996 MkI in wit vind ik niet bepaald geslaagd, een GT3 in wit is dan weer schitterend… 🙄

Een Porsche is volgens mij een van de weinig (sport)auto’s die ‘staat’ met wit.

Zeer lang denk ik .
                        Door de jaren heen heb ik witte auto’s steeds prachtig gevonden en heb er meerdere gehad .
                        Zelfs ondanks de zogenaamde smoesjes van de verkopers “met een witte blijf je zitten” ben ik de mijne steeds vlot kwijt geraakt . En de meeste die ik ken hebben de laatste 25 jaar steeds een zwak voor witte wagens gehad .

Ik vind die witte cayman een zeer mooie wagen,maar hoelang gaat dat wit
                          nog meegaan in de tijd?
                          Grtz Pascal.

Op het PF.NL staat er ook eentje TE KOOP

deepee schrijft:

of HIERstaat een Belgische S voor 27 K (aangepaste link)

Eerder probeerde ik op het blauwe woordje HIER te klikken doch het gaf geen link aan .
                              Nu wel .
                              Bizar want zo te zien is het naderhand niet gewijzigd .
                              Zal dus aan de compu of de verbinding gelegen hebben .

911-lover schrijft:

Geen link onder je woordje 🙄 😉

Ik snap eigenlijk niet wat je bedoelt. ❓

@ Xaverius

Bedankt voor jouw ervaring mee te delen, altijd welkom en interessant. 😀

Dag,

Rijd nu bijna twee jaren met een Cayman S, afwisselend met Saab 9-5. De Cayman is wat mij betreft een erg praktische auto (cf. koffer achteraan, waar mijn boekentas en laptop vlotjes in huizen), zeker geschikt voor dagelijks gebruik (afhankelijk van het aantal medereizigers 🙂 ). Verbruik schommelt rond de 12 liter. Auto blijkt een zgn. head-turner, ook meegenomen. Straffer: verschillende mensen in mijn omgeving vinden ‘m mooier dan een 911.

Steeds welkom om ‘m eens in ‘t echt te komen zien en proeven.

Groet,

X

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.