Aankoop nieuwe batterij

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Aankoop nieuwe batterij

• Maker
    Discussie
  • Hello P-lovers,

Mijn batterij is er voor de 3e keer aan voor de moeite in evenveel jaren :bounce:
    Vanaf volgende winter zoek ik dus een winter stalling met stroom om de druppel lader te kunnen aansluiten 😎

Laatste keer betaalde ik 160€ (excl BTW) voor een nieuwe batterij.
    Als ik echter zoek op Internet vind ik dezelfde batterij in Duitsland voor ongeveer 110€ (excl BTW) 😯
    Probleem is echter dat, wanneer ik die mannen bel, ze enkel leveren in Duitsland :bounce:

Iemand een goed adresje waar ik toch kan bestellen aan een interessante prijs ?

Ter info: mijn P is een 997, de laatste gekochte batterij was een Bosch 0 092 S40 100.

Bedankt voor de hulp alvast !

Greetz,

Plumber

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Besteld bij batterysupplies in Gent voor 108,85€ BTW in !
      Thnx Cab88 voor de tip ! :respect2:

Ook bedankt voor de hulp voor het eventueel ophalen maar ga toch zelf gaan. Er is een filiaal in Sint Martens Latem van batterysupplies. Alweer een reden om even bij CM binnen te springen :relaxman:

Anoniem

Vraag eens prijs bij batterysupplies.
        Zit in Deerlijk, 2 km van mijn deur. Als het interessant genoeg is om zover voor te rijden voor u of je toch in deze buurt zit wil ik ze voor u wel afhalen in de week zodat je ze in het weekend kan afhalen bij mij.
        Groeten.

In Gistel zit er iemand die vrij goedkope batterijen levert.
          Ik heb er daar nog gekocht voor mijn boot.
          http://www.gb-import.be/

Tja, dat verklaart veel!

Ter info, en voor wat het waard is, in onze 924 zit ook een batterij van Auto5, geeft ook geen problemen na maanden stilstand.

Ter info; ze gaan wel kapot door mijn eigen fout 😐
              Hij staat in de winter gestald in een garage zonder stroom.
              En aangezien er een anti-carjacking systeem opzit dat niet kan afgezet worden is de batterij plat na een 2-tal weken 😥

EN als je dan even te lang wacht om de batterij terug op te laden is deze er dus aan voor de moeite 😥

Ik heb een batterij van Opel. 80 amps. 3 jaar waarborg, zonder zever. Als ze zoals bij u na een jaar defect is krijg je gewoon een nieuwe.

Ik had er voor mijn Triumph Spitfire een gekocht bij Auto5 (van hun huismerk). Alhoewel die wagen soms maanden stil stond, kon ik steeds probleemloos starten, zonder gebruik van de druppellader.
                  Ze geven trouwens aantal jaar garantie indien de alternator goed wordt bevonden. (wordt door hen getest)

Vorige zaterdag weigerde mijn Boxster eveneens de slaapplaats te verlaten 🙁

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.