AANKOOP PANAMERA DIESEL

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Panamera AANKOOP PANAMERA DIESEL

• Maker
    Discussie
  • Beste Forummers

Heb gisteren getekend voor de Panamera Diesel
    Donkergrijs en zwart lederen interieur

Levering oktober
    zal een van de eerste zijn

Greetings

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
  • Wim

:sleep: :sleep: :up:

Erg hè, en er gaat hier zoveel mis en wordt gemist. 😐

Ik zie Wim nu eens diep zuchten en met zijn ogen rollen :engeltje:

[quote=”Christophe P” post=257624]@ Funny
          Avatar bij mij gevonden man ???[/quote]

Ik denk dat daar iets fout gaat, want ik zie daar mijne foto… Dus waarschijnlijk ziet iedereen daar zijn foto. Heb het nog bij sommige profielen gemerkt overlaatst.

[quote=”Christophe P” post=257624]@ Funny
            Avatar bij mij gevonden man ???[/quote]

Neen dit is mijn Avatar (of tenminste een foto van mijn 993 )

Kijk dat is jouw appreciatie van die zaken, anderen denken daar anders over.
              Zolang het niet kwetsend, aanstootgevend, beledigend, … is dan man iedereen een eigen mening hebben en schrijven.

Is het noodzakelijk van post te zetten?
                Ik rijd met porsche , lees over porsche maar vind het niet nodig om te posten, ik ken er te weinig over.

Er zitten hior te veel mensen die denken dat ze wekelijks onnozele dingen moeten posten.

en voor de eerste keer ben ik “funny”

Wim

Lijkt wel zo’n belasting ding, is hier ook al tig besproken van die avatar, maar blijkt ook altijd maar weer terug te komen. :mrgreen:

Dus iedereen die hier komt kijken, ziet bij Funny zijn avatar of kop staan. 💡

@funny, hoe kom jij aan mijn foto onder uw naam?
                      Floere.

Christophe

Funny is hier allang niet meer actief. Bij mij ‘gebruikt’ hij mijn avatar. Das weer zo’n forumdingetje :mrgreen:

Wim

Mijn ook Christophe, is al een oud probleem op het forum waar niks aan gedaan wordt. :think:

@ Funny

Aan het rond rijden he Wim … :driver:

Wim

Ge moet er echt vanaf geloof ik, gooi hem dan op kapaza en/of andere autoverkoop sites.
                                o….nee tis een pan nu, met of zonder aanbaklaag. :mrgreen:

En dan wel foto’s erbij zetten, anders gaat er ook niemand reageren.
                                Eigenlijk wel knap om 6 jaar geleden hier een beetje te komen stoefen met dien trekker, en na 6 jaar en 6 x gepost te hebben komen vertellen dat je weer een nieuwe hebt gekocht.
                                En waar was dit stoeferke in die andere jaren. :loser:

24 K verder verkoop ik mijn pan en heb ik me gisteren een nieuwe aangekocht.
                                  5 jaar oud

Iemand intresse?

42.OOO opties op,

Splinternieuw

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.