Aankoop Porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Aankoop Porsche

• Maker
    Discussie
  • Ik ben deze morgen gaan kijken naar een 911sc ’82 als informant voor mijn collega , die ook op zoek is naar een 911 maar die er nog niet genoeg van op de hoogte is. Het gaat om een duitse wagen die ingevoerd is geweest dit jaar . staat nog in zijn origenele lak en is voorzien van lederen interieur , Fusch “16 met spoorverbreders van porsche ( de stempel staat erin ) motor “droog”, boite zeer goed , beter dan de mijne allezins 😕 200.000 km , Origenele Turbospoiler .Heeft vooraan een duw gekregen is wel goed hersteld geweest.Is allezins niets ergs geweest want de bodemplaat in de koffer is nog intact tot de voorkant. Vp 15.000 euro , wat denken jullie?

Mij is er altijd verteld geweest ; als een porsche onregelmatigheden vertoond : AFBLIJVEN.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Is verkocht aan iemand van Antwerpen. Mijn collega was er het hart van in. Moest in feite wat rapper beslist hebben . Spijtig 🙄

Ik heb 5 maand geleden een sc gekocht, bij dekens uit Hasselt.
        Hij is correct in prijzen, nooit overdreven.
        Heb zelf 14500euro betaald, de motor was 10 000km geleden
        gereviseerd. Toch cilinderkoppen bijgewerkt en vele dingen vernieuwd.
        Voor die prijs moet de motor zeker in zeer goede staat zijn, dat zijn geen kleine kosten !
        Ik heb wel nog een klein onderhoud moeten doen, dat is toch gepast na 10 000km. Die kosten vallen goed mee als je dat zelf kan leren.
        12euro oliefilter en 4euro/l olie, wel de juiste ! ongeveer 12l
        Let op roest in de deurstijlen, dit is het zwakke punt van de 911.
        De prijs ligt in het algemeen toch enkele duizend euro’s minder
        dan onze broer 3.2.
        Succes greetz

Was ook nog voorzien van inox sportdemper + inox “bypass” 😉

mooie prijs ik zou er durven voor gaan als de motor 100% ok is

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.