aankoop porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen aankoop porsche

• Maker
    Discussie
  • hoy allemaal
    effe een vraagje voor de deskundigen onder jullie
    ik sta op het punt om de volgende porsche aan te schaffen
    Pracht stuk, slechts 19.000km !! Rechtstreeks van 1ste eigenaar. Volledig en enkel onderhouden via Porsche, groot onderhoud net uitgevoerd, inklusief remvloeistof en 4 nieuwe banden.

Volledige uitrusting; tiptronic automaat, 4-wielaandrijving, beige full lederen interieur, full el. sportzetels, memorypakket chauffeurszetel, verwarmde voorzetels, autom. airco, org. navigatie-kaartsysteem, org. soundsysteem met CD-wisselaar, Xenon-verlichting, el. kantel- en schuifdak, mobilofoon vooruitrusting, GT3 aerokit, GT3 alu velgen, org. parkeerhulpsysteem achteraan, … .
    prijs 39500 €
    graag jullie gedacht
    waar moet ik op letten ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • ken da gevoel… 😆 😆

ondertussen 10.000 km verder
        nog steeds ne smile tot achter mn oren 😆 😀

Veel plezier en succes gewenst met je nieuwe aanwinst.
          Grtz, Pascal911

werd tijd :mrgreen:

ik heb vandaag

na drie maanden gebruik

eeeuch eeeuch eeuchm

dat kleine schakelaartje onder het gaspedaal ontdekt
              de kick down

wwwwwhhhhhoooooooopppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

met ne smile tot achter mijn oren 😯 😯 😯 😯 😯 😀 D D D D D D
              en ja pas na drie maanden 8) :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”etieke”:p1tnmxzl][quote=”etieke”:p1tnmxzl]

navraag bij de oorspronkelijke daeler leerde mij dat de volledige historie bekend is
                19 000 km zijn de echte km s
                was van iemand met 7 ( zeven !) autos op de oprit
                alles origineel porsche
                car pass onderhoudboekje enz zit er allemaal bij netjes ingevuld

[/quote][/quote]

Buiten de car-pass, die sinds 2001 in voege is getreden en het onderhoudsboekje, is er nog een 3e en meteen ook ultieme test of de kilometers kloppen!
                Namelijk de draaiuren van de motor die eenvoudigweg op enkele seconde kunnen uitgelezen worden.
                Als jou P 19000 km heeft gelopen moet de motor +/- 420 draaiuren aangeven na het uitlezen.
                Indien dat niet in die buurt komt kloppen de kilometers NIET ❗ 😉

inderdaad: proficiat. Moge je een veelvoud van die 19000 km’tjes bij elkaar fietsen…

PT

Proficiat ! En,… veel mooier met de originele wielen ! 😉

[quote=”etieke”:2a3y5lsz]sinds vandaag officieel de mijne
                      vrijdag ga ik em halen
                      de velgen zijn inderdaad reps was ik vergeten

navraag bij de oorspronkelijke daeler leerde mij dat de volledige historie bekend is
                      alles origineel porsche

ik heb hem gekocht met de originele velgen twas niet gratis maarja
                      ik ben vooral verliefd op de gt3 aero kit
                      was toen blijkbaar een optie van om en bij de 16000 euro

vrijdag heb ik em
                      fotos volgen bij interesse

als ge maar lang genoeg droomt en hard werkt lukt het wel 😀 D D D D D D D D D D D D [/quote]

sinds vandaag officieel de mijne
                        vrijdag ga ik em halen
                        de velgen zijn inderdaad reps was ik vergeten

alles origineel porsche

ik heb hem gekocht met de originele velgen twas niet gratis maarja

vrijdag heb ik em
                        fotos volgen bij interesse

als ge maar lang genoeg droomt en hard werkt lukt het wel 😀 D D D D D D D D D D D D

PT

Ook de opleg van 2000 euro voor die velgen vind ik enkel gepermiteerd indien het om originele Porschevelgen gaat. De replica’s, die op auto’s van dat bouwjaar vaak gestoken worden, koop je voor dat bedrag zelf ook (en zelfs al goedkoper!!) , MAAR dan wel met splinternieuwe banden er op…

Zeer duidelijk te zien dat dit ’18’ inch replica’s zijn. Persoonlijk vind ik de P er niet mooi mee staan.
                          Zoals porschky al zei : redelijk duur !! Google eens naar replica velgen, je zal versteld staan hoe goedkoop ze worden aangeboden.
                          Succes met je zoektocht. 😉

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/1733 … 000km.html
                            Porsche 996 C2 cabrio
                            **52.000km***1e eigenaar **
                            * 08/1999 – 3400cc – 300PK – 221kw

contacteer autosdekens eens, mss heeft hij zo iets in de wacht staan

lijkt mij toch ook zeer veel geld te zijn voor een 2000, 20.000 km of niet! In tijden waar de ’98 modellen reeds voor 22.000 euro te koop staan bij handelaren die zelfs garantie moeten geven, vind ik dit bedrag voor een coupe van 2000 te veel. Ook de opleg van 2000 euro voor die velgen vind ik enkel gepermiteerd indien het om originele Porschevelgen gaat. De replica’s, die op auto’s van dat bouwjaar vaak gestoken worden, koop je voor dat bedrag zelf ook (en zelfs al goedkoper!!) , MAAR dan wel met splinternieuwe banden er op…

Veel te veel voor een 996 van 2000,maar als je hem toch zou willen kopen dan kan ik de computer uitlezen zodat ik kan zien dat ze niet aan de kilometers geprutst hebben,ook kan ik de lak dikte meten zodat ik kan zien dat hij ongevalvrij is.

Teveel ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.