aankoop porsche

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen aankoop porsche

• Maker
    Discussie
  • hoy allemaal
    effe een vraagje voor de deskundigen onder jullie
    ik sta op het punt om de volgende porsche aan te schaffen
    Pracht stuk, slechts 19.000km !! Rechtstreeks van 1ste eigenaar. Volledig en enkel onderhouden via Porsche, groot onderhoud net uitgevoerd, inklusief remvloeistof en 4 nieuwe banden.

Volledige uitrusting; tiptronic automaat, 4-wielaandrijving, beige full lederen interieur, full el. sportzetels, memorypakket chauffeurszetel, verwarmde voorzetels, autom. airco, org. navigatie-kaartsysteem, org. soundsysteem met CD-wisselaar, Xenon-verlichting, el. kantel- en schuifdak, mobilofoon vooruitrusting, GT3 aerokit, GT3 alu velgen, org. parkeerhulpsysteem achteraan, … .
    prijs 39500 €
    graag jullie gedacht
    waar moet ik op letten ?

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • Dus met de velgen erbij 42.000 Euro voor een 996 van 2000 ?? 😯 🙄

Doe een aankoop keuring ; in Diepenbeek kan je terecht bij Jurgen Bulens. Dan ben je gerust.

dat van die velgen dat klopt inderdaad zijn turbo velgen die zijn erbij mits een opleg van 2000 euro
          de km stand staat op 20000 km
          bouwjaar is 2000
          http://www.autovrancken.be/content.php?hmID=1821
          car pass zit erbij maar ik weet niet hoe betrouwbaar zo een car pass is ?
          iemand enige ervaring mee?

Een deskundige ben ik niet maar die 19000 km maken mij achterdochtig.Uit de piepkleine fotokes kan ik niet zo veel opmaken.Ik vermoed dat het dus om een 996 gaat?Welk bouwjaar?Misschien 19000 km sinds de nieuwe motor die erin zit?Want de 996 ‘s kunnen wel eens een motorvervanging hebben doorgemaakt.Vooral die van bouwjaar 98 en 99 (en 2000?).Is dat interieur origineel voor een 996?De velgen die erop zitten lijken mij die van een 997 turbo.

hier enkele fotos

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.