aankoop Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! aankoop Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste Porsche vrienden,ik woon in de omgeving van Gent en ik ben op zoek naar een Porsche 911 Carrera cabriolet.Ben al eens gaan kijken naar Oldtimerfarm in Aalter (Porsche Carrera cabr. = 26500 euro )
    Ben echter aan het uitkijken naar de amerikaanse markt.
    Kan er mij iemand informatie geven betreffende een aankoop in de US.?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
    • En heel gezellig forum ook, lachen mannen, maaruh plezier ermee, kappie open, zonnebrilletje op en lekker sturen maar … :salut: :coolness:

[quote=”guydella” post=142164]da klopt.[/quote]

:respekt: :mrgreen:

maar mooi beestje, enjoy.

da klopt.

Denk wel dat het nu duidelijk is dat het een 3,2 is met katalysator …. :engeltje:

Denk wel dat het nu duidelijk is dat het ern 3,2 is met katalysator …. :engeltje:

Klopt het dat de wagen een ingevoerde 3.2 (met kat.) uit de States is die volledig aangepast is, dus rijklaar? 🙄 😆

3,2 liter,met katalysator,ingevoerd uit de States door vorige eigr.

inderdaad,3.2 liter met kat.Vorige eigr. heeft hem 2 jaar geleden aangekocht in de States,hier 2 jaar mee gereden(ong. 1000 km)Alles aangepast,koplampen,kmteller,dus rijklaar.

3,2 liter 215 pk met katalysator en airco,elektr. verwarmde zwarte lederen zetels,elektr. buitenspiegels,elektr. ramen,nieuwe top,180.000 km gereden.Vorige eigr. heeft wagen aangekocht in de States,hier 2 jaar in bezit en 1000 km mee gereden.Koplampen en kmteller zijn aangepast,dus rijklaar.

Vermoed een 3.2’tje

Zwart/ zwart/ zwart, niet mijn stijl, maar de foto’s zijn prachtig.

3 liter SC?

(Ken niks van 911. Gewoon analfabeet.)

hier enkele foto’s

Attachments:
                            • DSCF1917_2013-09-12-5.JPG
                            • DSCF1918_2013-09-12-5.JPG
                            • DSCF1919_2013-09-12-6.JPG
                            • DSCF1920_2013-09-12-4.JPG

hier enkele foto’s

hier zijn de foto’s,beetje laat,maar was wat werk aan,details,zoals paar nieuwe rubbers,motor zetelmechanisme hersteld enz.

hier zijn de foto’s,beetje laat,maar was wat werk aan,details,zoals paar nieuwe rubbers,motor zetelmechanisme hersteld enz.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 41)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.