aankoop Porsche

Home Forum Stel jezelf even voor ! aankoop Porsche

• Maker
    Discussie
  • Hallo beste Porsche vrienden,ik woon in de omgeving van Gent en ik ben op zoek naar een Porsche 911 Carrera cabriolet.Ben al eens gaan kijken naar Oldtimerfarm in Aalter (Porsche Carrera cabr. = 26500 euro )
    Ben echter aan het uitkijken naar de amerikaanse markt.
    Kan er mij iemand informatie geven betreffende een aankoop in de US.?

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • Dat is de Porsche die bij Oldtimerfarm staat,heb er proefrit mee gedaan.De verkoper kon mij echter niet veel info geven,kmstand,eigenrs,.Was veel interieurwerk aan,eigenlijk zou ganse interieur vervangen moeten worden.

Ik ben op zoek naar een Porsche 911 carrera cabriolet,moet minstens 25 jaar oud zijn,kwestie van de inschrijving als oldtimer.

Van harte welkom op dit gezellig en informatief forum . :applaus:

Neem rustig je tijd om je droomwagen te vinden .

Welkom en goeie smaak :driver: 😉

Wim

Zoiets wilt hij. 😉

S2

Bouwjaar , Type , Model?

911 Cabrio … zo zijn er veel hé 😉

Rijd zelf ook met een 911 Carrera 2 Cabrio, maar waarschijnlijk een heel ander model dan jij zoekt.

Welkom Guy, veel succes met de zoektocht.

XXX

Welkom Guy.
                    Google eens Johan Dekens of van buerden,…
                    Daar zit toch wel wat tussen, alles hangt van budget af hé.

Succes :relaxman:

Wim

[quote=”guydella” post=139536]Ben al eens gaan kijken naar Oldtimerfarm in Aalter (Porsche Carrera cabr. = 26500 euro )[/quote]

Laat die maar al staan, want daar zit zeker voor 10K werk aan, want is op gekende plaatsen serieus rot.
                      Als je die kan kopen voor 17,5K doe je de koop van je leven als je die daarna in orde zet.

Welkom. 🙂
                        En net zoals Wim, vraag ik me hetzelfde af… :think:

Wim

Welkom op het forum.

maar waarom een Porsche kopen in Amerika. 🙄

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.