Aankoop Porsche 911 (voorkeur 993 coupé)

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Aankoop Porsche 911 (voorkeur 993 coupé)

• Maker
    Discussie
  • Dag Heren,
    Ik ben nieuw op deze site en al enige maanden op zoek naar een geschikte occasie 911. Mijn voorkeur gaat uit naar de 993 coupé, liefst in zwarte kleur en handgeschakeld. Uiteraard ben ik ook gelimiteerd in budget. 35.000€ is zowat de limiet. Zouden jullie mij enkele betrouwbare verkoopadressen kunnen bezorgen? Alvast bedankt.
    PS: ik dien eerst een MG F (compleet gereviseerd) te verkopen, dus indien iemand interesse, contacteer me.

Groeten, Frédéric

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Bedankt voor de hartelijke ontvangst en tips.

Voor de geïnteresseerden inzake MG F, mijn erewoord dat deze in excellente staat verkeert. Is altijd te bezichtigen.

Attachments:
      • SAM_0711.JPG
      • SAM_0713.JPG
      • SAM_0712.JPG

Of voor mijn vrouwtje .
        Hebben er ook al een paar bekeken , maar waren toch niet zo in orde als vermeld

PB

[quote=”Dyonf” post=100455]
          PS: ik dien eerst een MG F (compleet gereviseerd) te verkopen, dus indien iemand interesse, contacteer me.[/quote]

Misschien iets Mushroom? hij valt op elegant gelijnde auto’s.

Welkom en hopelijk vind je snel je 993 .

welkom en succes met je zoektocht

Wim

Weet een mooie te staan, en ken deze ook, alleen iets duurder. 😳

http://www.dsp-parts.nl/index162.html

Welkom op het forum en succes met de zoektocht. In afwachting van de pics van je Porsche misschien eentje van je MG … ;). Foto’s doen verkopen.

Manomed?

ik dien eerst een MG F (compleet gereviseerd) te verkopen

Liefhebbersauto, die verkoop je niet 123.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.