- Dit onderwerp bevat 12 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
1 augustus 2013 om 10:59
Hoi beste forum leden,
Zoals alreeds in mijn ‘stel je even voor’ topic aanhaalde, overweeg ik een overschakeling te maken van Mercedes naar Porsche.
In mijn budget wat ik er aan wil spenderen (wegentaks – verzekering – onderhoud – kosten) zie ik enkel de Porsche Boxster passen, deze zal enkel gebruikt worden wanneer het goed weer is.Qua motorisatie dacht ik eerst naar een 2.5 te gaan maar qua prijs/fun denk ik dat de 2.7 wel een betere keus zal zijn voor mij. Maar dit is zeker geen grote beslissende factor. Wel met een voorkeur een manueel want dat is het geen wat ik momenteel wel mis aan mij Benz. Automaat is leuk als cruizer maar omdat ik dagelijk met manueel rij mis ik hem enkel keer als ik in mijn Benz zit.
Ben niet shuw van een auto met een hoge km-stand zolang ik maar kan zien dat deze is verzorgd met de nodige liefde.Wat ik mij voornamelijk afvraag wat voor uitvoeringen er vanuit fabriek bestonden – voornamelijk visueel gewijs omdat ik zoveel verschillende bumpers en lampen heb gezien op de boxster van verschillende bouwjaren dat ik zelf niet meer weet wat origineel en niet-origineel is.
Ik zelf ben nu niet iemand die bang is om mijn handen vuil te maken is dus hoop ik ook zoveel mogelijk zelf te kunnen bij P.
Ik heb gelezen dat er kleine staafjes van het cabrio dak durven te breken maar deze vrij gemakkelijk zelf te vervangen zijn.
En dat ze wel vaker wat olie durven te lekken?
Zijn er nog andere zaken waar ik moet opletten?Hierbij een kleine selectie waarvan 2 mijn intresse enorm aantrekken:
Voertuig 1
Voertuig 2
Voertuig 3
Voertuig 4
Voertuig 5
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.