Aankoop Targa 997

Home Forum Stel jezelf even voor ! Aankoop Targa 997

• Maker
    Discussie

• Marnix De Smet
    Deelnemer

Hallo iedereen, met trots stel ik mijn nieuwe aankoop voor… Een robijnrode Targa 4 met slechts 28000 km op de teller.
      Zwart lederen intérieur, PCM, PDK, cruise control… Kortom, eens je 50 wordt, mag het al eens wat meer zijn dan een Boxster vol problemen… 😀

Attachments:
      • IMG_4723.JPG
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • heb ik ook altijd al een zwak voor gehad, targa’s blijven toch super mooi!!!!
        Proficiat!!!

mooi bakske! :up:
          hoe kan het ook anders, alle TARGA’s zijn mooi en vooral in zo’n speciaal kleurke
          Proficiat en “drive save…” ❗

knap ding, hoop dat ik mezelf ook met dit kan verwennen op mijn vijftigste

Bedankt Wes maar voor het WE heb ik al m’n oldietje( 2.2 t van 71) en verder groeien ze niet op m’n rug.
              ‘k Heb daarnet voor alle zekerheid nog eens in de spiegel gekeken en zelfs geen 5 eurootje kunnen bespeuren.

Bijhouden en als weekendcruiser gebruiken… :coolness:

OT: Het is al 10 keer gezegd, maar knappe kleur in combo met een Targa! :applaus:

Proficiat met je aankoop
                  Ik rij met bijna hetzelfde beestje (zwart/zwart) sinds 4 jaar tot m’n grootste voldoening :happydance:
                  Genieten maar.

Op korte termijn ga ik er echter afstand moeten van doen. 🙁 Het is m’n daily en naar de toekomst toe zie ik meer dan 30.000km/j te doen.

Prachtige bolide.
                    Prachtige kleur waar je mee zal opvallen maar dat mag.
                    Hoe is het interieur van kleur?
                    Ook iets speciaals?
                    Heel veel geluk ermee en veel veilige km’s

zeer knappe wagen,veel geluk ermm :respect2:

proficiat, knappe kleur

Wim

mooie porsche, en lekker van genieten met het mooie weer. :coolness:

:applaus: :applaus: :applaus: sjieke bak zunne :coolness: :coolness: :coolness:

Ik ben meer voor de oudere types maar dit is wel een gave bak die ik zelf ook wel zie zitten moesten mijn financiën het toelaten 😀 Zeer mooie kleur in combinatie met velgen proficiat met uw aankoop.

Proficiat ❗ :first:
                                Zeer mooi kleurtje :respect2:
                                Zie je niet vaak … :first:
                                Veel rijplezier met je prachtige *porsche :driver:

S2

Schitterende wagen in een schitterende kleur!!!! (heel mooie velgen ook!)

Proficiat ! :applaus: :applaus:

Heeeeeel mooie kleur .Iets exclusiefs zo zie je er geen 10 rond rijden .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.