aankoop van een Porsche, maar dewelke??

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht aankoop van een Porsche, maar dewelke??

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 104)
    • En het topic terug van onder het stof…. De Boxster 981 is verkocht. Super toffe auto. Diegene die het geen echte Porsche vinden hebben er niet mee gereden of moeten een cursus autorijden volgen. De 2.7 is echt snel genoeg en heb er ongelooflijk van genoten. Maaaaaarrrrrrr…… verandering van spijs doet eten he.
      Dus gaan we stilletjes uitkijken naar de volgende. Simpel het MOET pdk zijn. Manueel is no go.

Ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden. Vind de 991.2 te duur momenteel en zeker in cabrio. De 991.1 moet ik eerst nog es met gaan rijden.
      Verlanglijst…. Moet 4 of 4s zijn vanwege widebody. Minstens open dak, cabrio of targa. Kan zomaar terug een 997.2 4s met pdk worden.
      Liefst een cabrio.  De zoektocht begint…..

Ah ok, dat valt dik mee.  Hier is het +30, te heet.

mooie foto’s !!!

[quote=”bccars post=290935 userid=3438″]Zeer mooie foto’s !

En hoeveel graden celsius was het toen ?[/quote]

Gisteren was het een 28graden. Zaterdag heeft het nog flink geregent in de dag maar s’avonds was het terrasjes weer wederom in Cartagena.

tnx 4 sharing

Zeer mooie foto’s !

En hoeveel graden celsius was het toen ?

Vandaag es een verkennend ritje gedaan van de redelijk nieuwe omgeving waar we wonen. helemaal anders als de Altea zone maar zeker niet minder! Integendeel 
                  enkele fotos

vanuit Cartagena de RM-e26 richting de Bateria de Castillitos

de Mirador de cuestas del Cedacero

aangekomen aan de bateria. Een militaire verdediging van de jaren 30’

tja, in mijn ervaring is de Michelin P4S ideaal, voor B dan toch. De Cup 2 die ik op de Spyder heb liggen zijn een “aandachtspunt” bij minder ideaal weer.

Rolgeluid? 
                    Comfort?
                    koop een Mercedes 

Dan zou ik geen van beide nemen. voor zulk ‘n gebruik staat voor mij bridgestone op nr 1 en continental op nr 2

de velgen zijn vandaag aangekomen. Nu nog de banden bestellen.
                        Nu heb ik verschillende reacties gelezen ivm Michelin tov de Pilrelli p zero.  Wat zijn jullie ervaringen. Het gaat me vooral over rolgeluid en comfort. ga geen trackdays doen ofzo en regen zie ik hier amper, als het al regent komt den deze toch ni uit de pyjama…

Staat erg fraai in het wit zo’n 981, enjoy!

Via via hier een leuke set kunnen kopen. Banden moeten vernieuwd worden maar daar was de prijs ook naar….

nu nog dubbele uitlaattips. Weet nog niet goed in het zwart of niet???
                            ook zie je ze met een X-pipe of de originele T-pipe. De X zou beter zijn voor de flow en zou iets doen aan het geluid?? Iemand ervaring of toevallig eindtips liggen?

Wat een leuke hondjes !  Die mag je wat mij betreft in elke fotoreportage binnensmokkelen.  Fleurt de boel wat op.  Zo schattig !

[quote=”Bladerunner post=290589 userid=6408″]Veel plezier met de Boxster Mark, en vooral met de zonnige 30°.
                                Hier regent het al 4 maanden met gemiddelde temperaturen rond de 8°. [/quote]
                                En dat zijn we KOTS beu ondertussen ……

Veel plezier met de Boxster Mark, en vooral met de zonnige 30°.
                                  Hier regent het al 4 maanden met gemiddelde temperaturen rond de 8°. 

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.