aankoop van een Porsche, maar dewelke??

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht aankoop van een Porsche, maar dewelke??

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 104)
    • Vandaag de boxster terug buitengehaald, kapje open, 30graden en richting Murcia. Daar was het al 35gr op de middag. Dan via de binnenbanen terug naar de kust om in San Javier nog een terrasje te doen en dan tegen 19u terug naar de golf waar we wonen. Ik moet zeggen dat de pdk zijn werk echt heel goed doet. 

Toppie!

6,5 liter? Ik ben nooit onder de 8 geraakt.. De BC werkt in mijn ervaring niet 100% correct, het na voltanken berekend verbruik was steeds ietsje meer dan de BC deed geloven

Leuk verslag

XXX

Top Mark, veel genieten zou ik zeggen.
            Let wel dat de wederhelft niet meer kilometers rijdt dan jij hé 

eind goed … want happy wife, happy life.

Leuk om te lezen 

Zondag was het zover… De trip van Torre Pacheco op de golf naar het centrum van Marbella. Tripje van een 450km zonder verkeer. De rit vonden er een paar maar wat saai…. Daar aangekomen genoten van de fijne temperatuur met een wandeling over de boulevard aan het strand (dat hebben we elke dag gedaan).Volgende dag eerst het ontbijt… super relax om dan richting Puerto Banus te rijden in de maandagochtend spits (dat hebben ze daar ook dus.) Aangekomen aan de wagen alles geinspecteerd en was zoals afgesproken.     De wagen daar gelaten en paar daagjes van Marbella en omstreken genoten om vandaag om 11u de wagen op te halen. Dan richting het strand en restaurant voor een lunch (100% aan te raden) in the beach house Marbella aan het strand van Elviria. 

kleine attentie voor onze huwelijksverjaardag

en goed bevonden en nu naar huis

Net thuis gekomen en rustig gereden met enkele uithalen en de pdk is echt wel heel goed. Gemiddeld autosnelweg verbruik lag over de hele rit op 6.5l/100km.
                  Mijn vrouw vond het ook meteen de mooiste die ik al gekocht had…. en de 2e sleutel ben ik al kwijt, die zit al in haar handtas…

netjes! zelf zou ik er vettere velgen op monteren 

Een klein tripje staat op de planning. Morgen vertrekken we, wederom van het Mar menor golf resort, richting Marbella. Daar een appartement in het centrum gehuurd tot en met woensdag waar we gaan afsluiten in het beach restaurant aan het strand van Nikki beach https://www.beachhousemarbella.com/ 

Net een paar fotos gekregen nadat de bumpers zijn aangepakt en de wagen gepoetst is.

Ophaling van de Porsche

¡ Qué coche chulo !

XXX

Proficiat Mark, zo hoef je inderdaad niet lang op rijplezier te wachten 

Inderdaad mooie keuze, veel plezier ermee zou ik zeggen…

mooie keuze

Congrats Mark,
                                  Pimp it, own it and drive safe !!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.