aankoop van een Porsche, maar dewelke??

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht aankoop van een Porsche, maar dewelke??

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 104)
    • Leuk verslag – bedankt om te delen.  Ik krijg al goesting om naar daar te karren… 

Tijdens de eerste lange reis destijds van B naar Italië met de Cayman heb ik de zetel uiteindelijk in een tamelijk rechte positie gezet, met de benen tamelijk gestrekt maar de armen niet (test met gestrekte arm en rug tegen de zetel dat de pols de bovenzijde van het stuur kan raken). Nooit meer gewijzigd! Trouwens met de “schalen” in mijn Spyder kun je niet anders dan zo zitten. 

XXX

Kleur is knap, zeker op de foto aan het benzinestation

Prachtige wagen, veel plezier ermee.

Vandaag was het even wachten op nog wat administratie en de eigenaar had enkele meetings ook nog. Dus dan maar effe de andere kant van Bilbao ontdekken
            Iberdrola is zoals eandis alleen veel goedkoper maar aan hun kantoor te zien kan er nog wel iets af

en uiteraard eens langs het Guggenheim geweest

nog effe meekijken la n een spaanse bar naar de handtassenbrigade

provisie voor onderweg

en we zijn vertrokken 

de eerste km zijn altijd wel wat wennen maar viel goed mee. Vertrokken om 19h in de drukte van Bilbao en de eerste tankbeurt na een klein uurtje. Tank was niet vol dus even voltanken.

er was dan nog een 700km te gaan op kronkelende autosnelweg zonder baanverlichting. Onder de indruk van de lampen van de Porsche. Heeft de dynamische koplampen en heb mijn grootlicht eigenlijk niet nodig dan.
            heb het rustig gehouden met af en toe es een spuitje gas. Eigenlijk enkel gestopt om te tanken en best fris aangekomen. Zitpositie is nog wat zoeken wat ik het beste vind. Was natuurlijk meteen een lange rit van iets meer dan 8,5u. Om 04u s’nachts op het mar menor golf resort aangekomen en is net beginnen regenen. Auto nu in de garage en ik naar bed na een toch wel leuke maar vermoeiende dag.

Proficiat ! 
              Ik rij elk jaar een paar keer van thuis naar Malaga, vroeger bleven we altijd in Bilbao slapen op de terugweg : leuke stad, lekker eten en een bezoek aan het Guggenheim Museum is aanrader!
              Heel goede snelweg tot Madrid en bijna geen flitsers, in Spanje kunt ge vaak nog vlot 150 rijden en flitsers zijn aangekondigd in apps.
              Madrid in de spits te vermijden.
              Madrid-Marcia ken ik niet zo goed maar onder Madrid is het wegdek een pak slechter en in een 911 lijkt het me een beproeving.
              Succes met de rit, ik wou dat ik er nu kon rijden !

XXX

Toppie 

Voor de ene is een auto een pure melkkoe, voor de andere een zuivere vorm van genieten.
                  Goe bezig Mark !!

Vandaag was het zover, deze ochtend veel te vroeg uit bed om van mar menor golf resort naar Alicante vliegveld te rijden om aldaar de vlieger naar Bilbao te nemen.

daar aangekomen opgehaald door de verkoper en een ritje naar hem thuis om de papieren en stortingen te regelen.

dan lekker gaan eten met de nodige Jamon en Chuleton… dan effe siesta int hotel…

deze avond maar even door Bilbao gaan wandelen om in een colombiaanse bar naast het hotel te eindigen.

en dan maar een fritje steken he

morgen de auto uit zijn garage halen en dan afhankelijk een paar details is het vertrekken richting Murcia en anders vrijdag.

deel1 van de ophaling is rond. Nog één laatste gintonic seffens en dodo time

Marc , gefeliciteerd met je prachtige wagen geniet er van . en moest je nog wat zoeken voor een Road – Trip wij hebben nog 2400 KM bolleke pijl  liggen door het prachtige Spaanse binnenland .  

Marc , gefeliciteerd met je prachtige wagen geniet er van . en moest je nog wat zoeken voor een Road – Trip wij hebben nog 2400 KM bolleke pijl  liggen door het prachtige binnenland . 

iedereen reeds bedankt voor de felicitaties. Ik neem de vlieger van Alicante naar Bilbao 30 november om de wagen op te halen. Ga nog 2 dagen in Bilbao blijven om dan over Madrid terug naar La Manga (mar menor golf) te rijden waar ik nu woon. Kijk echt uit naar de ophaling. Sinds mijn verhuis naar Spanje dik 8jaar geleden waren er uiteraard andere prioriteiten. Ik was toen amper 36 toen we de beslissing namen om de stap naar Spanje te zetten. Niet evident vanwege sociale en financiele redenen maar heel blij dat we die stap gezet hebben. Nu dat er terug een 911 op de oprit komt, de rit gaat epic zijn voor mij. Vooral omdat het het model is waar ik altijd van droomde. Heb naar alles gekeken, zelf een California T maar de 997.2 4s was hetgeen waar mijn hart steeds sneller van sloeg. En dan de opties…. Ik had em niet beter kunnen samenstellen (ok, de cruise control moet er nog inkomen of ik ga mijn rijbewijs binnen de maand inleveren).
                          Als ik em ga halen ga ik fotos maken en zal ze wel posten. Ook heb ik me voorgenomen van roadtrips in Spanje te gaan doen met de 911. Dit zal ik ook op het forum posten. Heb al enkele Parador hotels gezien in Spanje die ik wil doen. hieronder de site van de hotelketen. 
                          https://paradores.es/es?gclid=Cj0KCQiAyMKbBhD1ARIsANs7rEFa21CrroQ8i_XJwsffdLBRSaLhQho7x_AHShB-uh49gtz4meNc85AaAqK2EALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Ik zie het nu pas, mooie keuze, top auto! Ik wens je een miljoen kilometer toe.

PM

Proficiat! Veel veilige kilometers gewenst!

XXX

Proficiat, ferm machien 

mooie wagen

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 104)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.