Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal,

mijn excuses, ben een tijdje afwezig geweest (omwille van verbouwingswerken, gevolg daarvan wat medische klachten, en dan werk-gerelateerde drukte), dus heb bijzonder weinig tijd gehad om met mijn C2 te rijden afgelopen jaar (3 keer een ritje), en nog veel minder tijd om een 996 C4S te zoeken (coupe of cabrio).

Wie een ander topic van mij gelezen heeft, weet dat ik twijfelde tussen een 996 TT of een C4S (cabrio). De TT is tegenwoordig sterk in prijs gestegen, en het ziet ernaar uit dat de C4S dezelfde toer opgaat.

Daarom, en omwille van het gemis van een nabrio-gevoel ben ik op zoek naar een 996 C4S cabrio.

Kleurvoorkeur = donker, alles kan zowat, in het “slechtste geval” zilvergrijs 😉

Morgen mag ik er eentje gaan testrijden, weet er eentje staan via-via, ben benieuwd …

Ik hou jullie op dekhoogte van mijn zoektocht.

PS : vorig jaar stond ik op het punt eentje te kopen, heb toen te lang getwijfeld, dit voorjaar contacteerde een vorige verkoper me om eventueel zijn wagen te verkopen, maar krabbelde op het laatste moment terug 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 102)
    • Nice 🙂

Gisteren na mijn vroege dienst de wagen gewassen, ging bijzonder gemakkelijk want hij (zij ?) staat goed in de wax.

Helaas was het te donker om erna nog foto’s te nemen, dus auto gauw binnengezet voo rhet begon te regenen.

Straks misschien gauw ff buitenrijden om foto’s te trekken.

De “S” is ondertussen gedemonteerd en in ‘t rood, hopelijk deze namiddag even monteren 🙂

Op de kop getikte hardtop heb ik ondertussen van de wagen genomen, in de hoes gestoken (met logo :lekker: ) en tijdelijk boven gestockeerd. Het idee is om de hardtop aan een muur in de veranda te hangen 🙂

Wel geen klein dingetje, die hardtop 😉

Nice 🙂

Gisteren na mijn vroege dienst de wagen gewassen, ging bijzonder gemakkelijk want hij (zij ?) staat goed in de wax.

Helaas was het te donker om erna nog foto’s te nemen, dus auto gauw binnengezet voo rhet begon te regenen.

Straks misschien gauw ff buitenrijden om foto’s te trekken.

De “S” is ondertussen gedemonteerd en in ‘t rood, hopelijk deze namiddag even monteren 🙂

Op de kop getikte hardtop heb ik ondertussen van de wagen genomen, in de hoes gestoken (met logo :lekker: ) en tijdelijk boven gestockeerd. Het idee is om de hardtop aan een muur in de veranda te hangen 🙂

Wel geen klein dingetje, die hardtop 😉

S2

Interieur was zeker metropol blue, exterieur … weet ik niet meer, seal grey denk ik.

Prijs was ergens achterin de 30K als ik het goed gezien heb. (Ben er maar vluchtig langs gelopen).

S2

Interieur was zeker metropol blue, exterieur … weet ik niet meer, seal grey denk ik.

Prijs was ergens achterin de 30K als ik het goed gezien heb. (Ben er maar vluchtig langs gelopen).

Is inderdaad een hele mooie wagen 🙂

Welke kleur had ie daar ? Exterieur en interieur ?

heb ondertussen een hardtop op de kop getikt ; helaas niet het juiste kleur (binnenkant wel) maar daar kan iets aan gedaan worden : misschien kan ik ‘m ruilen bij FG, in Averbode of bij Van Zweeden tegen eentje in de juiste kleur, maar zal wellicht moeilijk worden, t is niet echt de meest courante kleur 😉

Andere optie is om het Lapis blauw te laten overspuiten. Heb zowiezo niet de intentie om met de hardtop te rijden, maar k heb het graag helemaal compleet 🙂 Heb bij de hardtop ook de hoes met logo 🙂

Deze namiddag hopelijk eens wassen, had er tot nu toe geen tijd voor 🙁

Quea rijden mer ik wel een groot verschil tussen m’n 996 C2 en deze 4S ! 2 compleet verschillende wagens !

En eerlijk egzegd, die TipTronic doet echt perfect izjn werk, en schakelt heel snel en correct terug als t moet of als je er om vraagt 🙂 !

Is inderdaad een hele mooie wagen 🙂

Welke kleur had ie daar ? Exterieur en interieur ?

heb ondertussen een hardtop op de kop getikt ; helaas niet het juiste kleur (binnenkant wel) maar daar kan iets aan gedaan worden : misschien kan ik ‘m ruilen bij FG, in Averbode of bij Van Zweeden tegen eentje in de juiste kleur, maar zal wellicht moeilijk worden, t is niet echt de meest courante kleur 😉

Andere optie is om het Lapis blauw te laten overspuiten. Heb zowiezo niet de intentie om met de hardtop te rijden, maar k heb het graag helemaal compleet 🙂 Heb bij de hardtop ook de hoes met logo 🙂

Deze namiddag hopelijk eens wassen, had er tot nu toe geen tijd voor 🙁

Quea rijden mer ik wel een groot verschil tussen m’n 996 C2 en deze 4S ! 2 compleet verschillende wagens !

En eerlijk egzegd, die TipTronic doet echt perfect izjn werk, en schakelt heel snel en correct terug als t moet of als je er om vraagt 🙂 !

S2

Was gisteren bij CM in Latem en wat zag ik daar?? …. jaja een 4S Cabrio Tiptronic 🙂

Blijft toch een fantastisch mooie wagen.

S2

Was gisteren bij CM in Latem en wat zag ik daar?? …. jaja een 4S Cabrio Tiptronic 🙂

Blijft toch een fantastisch mooie wagen.

Dankjewel 🙂

Na een zware nachtdienst deze morgen een paar uurtjes geslapen en op tijd vertrokken naar Schiedam (RDW & verzkering) om de wagen op ge halen.

Alles is orde, wagen was ook net opnieuw APK gekeurd, op het gemakje naar huis gereden & veilig en wel thuis geraakt. Wagen direct in de garage geparkeerd, morgen ga ‘k een hardtop ophalen en van zodra het betere weer is de 4S eens netjes wassen 🙂

Morgen probeer ik foto’s te maken 🙂

Heb via Fabian (TheFab) een setje BBS-look 19″ velgen op de kop getikt, wil die deze winter opknappen & eventueel op de 4S plaatsen.

Dankjewel 🙂

Na een zware nachtdienst deze morgen een paar uurtjes geslapen en op tijd vertrokken naar Schiedam (RDW & verzkering) om de wagen op ge halen.

Alles is orde, wagen was ook net opnieuw APK gekeurd, op het gemakje naar huis gereden & veilig en wel thuis geraakt. Wagen direct in de garage geparkeerd, morgen ga ‘k een hardtop ophalen en van zodra het betere weer is de 4S eens netjes wassen 🙂

Morgen probeer ik foto’s te maken 🙂

Heb via Fabian (TheFab) een setje BBS-look 19″ velgen op de kop getikt, wil die deze winter opknappen & eventueel op de 4S plaatsen.

Mooie wagen, proficiat met je aankoop. Ze zijn zalig die 4S’jes :first:

Mooie wagen, proficiat met je aankoop. Ze zijn zalig die 4S’jes :first:

XXX

Mooi bzguy, veel rijplezier ermee :up: vette kont hé die 4S :hail:

XXX

Mooi bzguy, veel rijplezier ermee :up: vette kont hé die 4S :hail:

+100… tijdloos zo een 996 4S!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.