Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 Aankoopinteresse 996 Carrera 4S (cabriolet)

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal,

mijn excuses, ben een tijdje afwezig geweest (omwille van verbouwingswerken, gevolg daarvan wat medische klachten, en dan werk-gerelateerde drukte), dus heb bijzonder weinig tijd gehad om met mijn C2 te rijden afgelopen jaar (3 keer een ritje), en nog veel minder tijd om een 996 C4S te zoeken (coupe of cabrio).

Wie een ander topic van mij gelezen heeft, weet dat ik twijfelde tussen een 996 TT of een C4S (cabrio). De TT is tegenwoordig sterk in prijs gestegen, en het ziet ernaar uit dat de C4S dezelfde toer opgaat.

Daarom, en omwille van het gemis van een nabrio-gevoel ben ik op zoek naar een 996 C4S cabrio.

Kleurvoorkeur = donker, alles kan zowat, in het “slechtste geval” zilvergrijs 😉

Morgen mag ik er eentje gaan testrijden, weet er eentje staan via-via, ben benieuwd …

Ik hou jullie op dekhoogte van mijn zoektocht.

PS : vorig jaar stond ik op het punt eentje te kopen, heb toen te lang getwijfeld, dit voorjaar contacteerde een vorige verkoper me om eventueel zijn wagen te verkopen, maar krabbelde op het laatste moment terug 🙁

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
    • +100… tijdloos zo een 996 4S!!

show_love_with_emoticons-2-3.png

show_love_with_emoticons-2-3.png

Dankjewel allemaal 🙂

Hilarisch, Mushroom :mrgreen: !

Heb er heel wat gezien, kiezen was best wel moeilijk, alles moet wat samenvallen, de meesten zullen wel weten wat ik bedoel.

Kleur was geen doorslaggevende factor (al was zilvergrijs de laatste optie qua kleur), maar bij deze had ik zoiets van : “wauw” :hail:

Km-stand, onderhoud, eigenaarshistorie, etc bleek allemaal netjes in orde, het enige dat mij initieel deed twijfelen was de TipTronic. En op deze wagen het gebrek aan PSE ; ik ga voor dat laatste nog wel eens langs bij Carnewal, of ik ruil de uitlaatpotten met die van m’n 3.4, die heeft de “PSE-mod” al.

Passen 3.4 dempers op een 3.6 ?

Dankjewel allemaal 🙂

Hilarisch, Mushroom :mrgreen: !

Heb er heel wat gezien, kiezen was best wel moeilijk, alles moet wat samenvallen, de meesten zullen wel weten wat ik bedoel.

Kleur was geen doorslaggevende factor (al was zilvergrijs de laatste optie qua kleur), maar bij deze had ik zoiets van : “wauw” :hail:

Km-stand, onderhoud, eigenaarshistorie, etc bleek allemaal netjes in orde, het enige dat mij initieel deed twijfelen was de TipTronic. En op deze wagen het gebrek aan PSE ; ik ga voor dat laatste nog wel eens langs bij Carnewal, of ik ruil de uitlaatpotten met die van m’n 3.4, die heeft de “PSE-mod” al.

Passen 3.4 dempers op een 3.6 ?

Mooi en nog vele aangename kilometers ermee

Mooi en nog vele aangename kilometers ermee

graaf scheurijzer :up:

graaf scheurijzer :up:

13166_10206695472212449_9197067458331721885_n.jpg
                        :first: :respekt:

13166_10206695472212449_9197067458331721885_n.jpg
                          :first: :respekt:

Prachtige kleur , er zit een donkere blauwe tint in dit Atlas Grau ; :up: :up: :up:

Prachtige kleur , er zit een donkere blauwe tint in dit Atlas Grau ; :up: :up: :up:

Thanx !

Ja hoor, staat in de garage, heb er afgelopen seizoen wel maar 1 keer mee gereden 🙁

Thanx !

Ja hoor, staat in de garage, heb er afgelopen seizoen wel maar 1 keer mee gereden 🙁

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.