- Dit onderwerp bevat 102 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
3 november 2015 om 19:38
Hoi allemaal,
mijn excuses, ben een tijdje afwezig geweest (omwille van verbouwingswerken, gevolg daarvan wat medische klachten, en dan werk-gerelateerde drukte), dus heb bijzonder weinig tijd gehad om met mijn C2 te rijden afgelopen jaar (3 keer een ritje), en nog veel minder tijd om een 996 C4S te zoeken (coupe of cabrio).
Wie een ander topic van mij gelezen heeft, weet dat ik twijfelde tussen een 996 TT of een C4S (cabrio). De TT is tegenwoordig sterk in prijs gestegen, en het ziet ernaar uit dat de C4S dezelfde toer opgaat.
Daarom, en omwille van het gemis van een nabrio-gevoel ben ik op zoek naar een 996 C4S cabrio.
Kleurvoorkeur = donker, alles kan zowat, in het “slechtste geval” zilvergrijs 😉
Morgen mag ik er eentje gaan testrijden, weet er eentje staan via-via, ben benieuwd …
Ik hou jullie op dekhoogte van mijn zoektocht.
PS : vorig jaar stond ik op het punt eentje te kopen, heb toen te lang getwijfeld, dit voorjaar contacteerde een vorige verkoper me om eventueel zijn wagen te verkopen, maar krabbelde op het laatste moment terug 🙁
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.