Aankooptips luchtgekoelde porsches

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Aankooptips luchtgekoelde porsches

• Maker
    Discussie
  • Ik heb met veel belangstelling de aankooptips gelezen voor de aankoop van een luchtgekoelde 911. Ook volg ik al enkele jaren avondschool automechanica, waardoor ik toch iets over auto’s weet. Toch voel ik mij onzeker om er één te kopen, zeker als ik hier op dit forum lees wat sommige kenners allemaal afleiden uit alleen al de foto van een aanbieding. Kent iemand adressen waar men een aankoopkeuring kan laten doen? Iemand die er professioneel mee bezig is om mee te gaan om een Porsche voor je te beoordelen? Liefst mensen die weten wat een Porsche is 😆 of kan men zich zomaar wenden tot een officiele Porsche garage om een keuring te laten uitvoeren? Met dank bij voorbaat.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • In de rubriek kapazakoopjes (ofzoiets) worden vaak ‘scherp’ geprijsde auto’s geplaatst. Tsja, als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten qua aankoop, dan tuurlijk rammelt er het een en ander aan die wagens. Ik vind dat ook bijzonder leuke zoekplaatjes trouwens.

Ennuh, als je goed je best doet hoeft het onderhoud van de auto ook zekers niet de hoofdprijs te kosten. Indeed, zoals gesteld in andere topic, het zijn ook maar gewoon auto’s. Als je probleempjes hebt, dan zijn het zo maar 9 uit 10 normale mechanische probleempjes!

En dat er Porsche op de gevel staat geeft mij geen zekerheid dat de wagen perfect wordt behandeld. Het vinden van goede vakmannen die er alle tijd voor nemen en het mooi vinden om aan zo’n auto te sleutelen, loont de moeite op meerdere manieren … :coolness:

0

Ook van de oldies? En als er bvb een Porsche 993 te koop staat bij een officiele Porschedealer, kan men er dan van uit gaan dat het een goede is? Ik weet bvb een 993 targa staan bij carrera motors te st martens latem. Is het waar dat een 993 targa aankopen af te raden is omdat het targadak rammelt, of is dat van fabriekswege reeds verholpen?

0
        S2

Een aankoopkeuring kan je bij elke officiële dealer laten uitvoeren (op afspraak natuurlijk 🙂 )

0
        3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.