Aanschaf nieuwe Radio

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Aanschaf nieuwe Radio

• Maker
    Discussie
  • Hey mensen,ga me een nieuwe radio kopen,welk merk is de betere keuze ❓ Sony / VDO / Jvc / Alpine / Kenw / Becker / enz ,wel eentje met Cd/ mp 3 / dvd ,nu zit er een Blauwpunt Radio / cd in de wagen ( Vw T4 )

Greetz Boxster

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • ➡ De MEX-R5 Kost 521 €,het nieuwste van het nieuw,die op de vorige afb MEX-R1 was zonder Wirelles AV,dus eens je deze radio/dvd hebt zitten in je wagen ,en je wilt er een LCD scherm bij ,kan dit zonder al dat gepruts met kabels enz enz ,de beelden en geluid gaan draadloos naar het scherm ,juist een voedingkabel heb je nodig voor het scherm zelf ,dus klasse zou ik zeggen

Hey Boxter, proficiat met je keuze.
        Hoeveel kost de radio? (Ik zie dat je 419 EURO opgaf)
        Ik ben geïnteresseerd nl.
        Greetz
        The Eagle

8) Zo de kogel is door de kerk,het word een Sony

MEX-R5 ;Wireless AV – op 10 m afstand naar lcd scherm (2 stuks )
          ;DVD-Video draadloos overdracht 2.5 GHz
          ;Cdr/cd/mp3/dvd +r/ -rw Dvix enz
          ;4 x 52w S-mosfet uitgangsvermogen
          ; Dolby Digital / DTS 2.0
          ; 1 Gb opslag plaats voor mp3 muziek
          ; aansluiting vooraan voor ipod
          en nog veel meer van die dingen ,die je toch niet gebruikt 😆 😆

Ben eens benieuwd ,Groeten Boxster

ik heb een avic x1 van pioneer gehad en verder enkele topmodellen (in die tijd) van kenwood

kenwood blijft me toch nog het meeste bekoren

alhoewel ik een porsche zou opteren voor een becker (wegens de bijpassende dashbordverlichting)

momenteel heb ik een becker 7820 met navi, waar ik binnenkort een zwarte ipod met autohouder ga op plaatsen ( op de plek van de gsm carkit)
            15000 mp3’s bij de hand en makkelijk overplaatsbaar in een andere wagen…

Inderdaad een leuke radio, zal sowiezo wel goede kwaliteit zijn. Zelf een Pioneer en heel tevreden over.

Er duiken tegenwoordig ook modellen op waar je een gewone USB-memorystick in kan steken, beetje vergelijkbaar met die sony, lijkt mij nog net iets handiger (alleen stick meenemen), maar smaken verschillen, doe vooral je eigen zin!

mijn ervaring. heb verschillende kenwood radio’s gehad 1 pioneer en nu sony. door stom toeval, mijn kenwood is vorige maand gestolen uit men wagen en wou een goedkoop radioke. op die sony gelopen, was juist in promotie. wel, beste radio die ik tot nu toe heb gehad qua ontvangst, overslaan van cd( wat ik veel had bij kenwood), enz… persoonlijk vind ik kenwood mooier maar als persoonlijke keuze he. als ik terug eentje zou kopen ga ik voor sony. maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over alles he, dus …..

dat is idd het nieuwe parade-paardje van sony, gaan dus in het begin ook slecht leverbaar zijn. Maar tis wel een schoon radioke 😛

😉 Wel deze zou ik overwegen ➡

Sony autoradio met 1GB-geheugen

Sony presenteert een revolutionaire autoradio waarbij het frontje als opslagmedium dient. Het afneembare frontje is met een USB-kabel aan de computer te verbinden. Hierdoor kan de muziek simpel en snel worden ingeladen.

Het nieuwe GIGA Panel in-car audiosysteem heeft een afneembaar frontpaneel met een USB-aansluiting die directe aansluiting op een PC mogelijk maakt. Gebruikers kunnen het Giga Panel eenvoudigweg verwijderen, aansluiten op de PC en vervolgens door slepen en neerzetten de gewenste muziek naar het paneel overbrengen. Als het paneel vervolgens wordt teruggeplaatst, is de muziek in de auto beschikbaar.

1GB flash-geheugen
                    Het 1GB flash-geheugen van het GIGA Panel biedt ruimte aan maximaal 500 tracks, wat gelijkstaat aan ruim 60 uur aan muziek. Dankzij de “drag-and-drop” interface kan het GIGA Panel eenvoudig worden gebruikt zonder extra software. De set wordt gebruiksklaar geleverd inclusief USB-kabel.

Specificaties
                    Het GIGA Panel biedt ook een CD-speler, inclusief een 24-bits D/A-converter, BBE MP MP3-weergaveverbetering en een EQ3 Stage2 equalizer. De versterker heeft een uitgangsvermogen van 4 x 52 watt. Het GT-design met blauwe verlichting vormt een fraaie aanvulling op elk auto-interieur en de multifunctionele draaiknop staat garant voor een veilige bediening tijdens het rijden. De adviesprijs voor de Sony GIGA-panel bedraagt € 419,-.

Wat denken jullie hiervan ❓

Boxster

meest verkochte radio’s in volgorde zijn;
                      1. Kenwood
                      2. Sony
                      3. JVC
                      5. Blaupunkt
                      6. Clarion
                      7. Pioneer
                      8. Alpine

Persoonlijk ben ik erg voor sony 🙂

Anoniem

Alpine zeer tevreden van
                        pioneer idem
                        sony idem
                        werken op het werk met blaupunkt en zijn ook ok maar ni super.

Pioneer geeft veel voor geen geld en bij mij zijn ze nog nooit stuk gegaan. 😉

we hebben thuis al veel merken gehad en uit ervaring kwam pioneer prijs kwaliteit er steeds het beste uit, zelfs vrienden zijn zeer content

Dat is een nogal persoonlijke keuze.
                              Pioneer ben ik niet tevreden van.Jaren heb ik Kenwood gehad waar ik wel tevreden van was. Door toeval heb ik een JVC nieuw op de kop kunnen tikken en die heb ik nu 3jaar. Daarvan ben ik zeer tevreden.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.