Aansluiten asbak mislukt

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne Aansluiten asbak mislukt

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen,

Ik heb een Cayenne van 2009 die een niet rokers pakket is. Dus heb geen elektriciteit van voor waardoor ik mijn gsm niet kan opladen waardoor ik het steeds achteraan moet aansluiten wat ik erg ambetant vind.
    Ik heb een nieuwe asbak gekocht waar er wel een elektriciteit aansluiting bij is , maar toen ik het probeerde aan te sluiten heb ik opgemerkt dat ze geen bekabeling hebben geplaatst, dus sta daar met mijn gekochte asbak. Weet er iemand in godsnaam hoe ik dit kan oplossen? :hail:

alvast bedankt

13241691_937990972984824_87176238_o.jpg
    13214914_937990962984825_960172127_o.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • [quote=”sener_emre” post=234984],,,dus heb geen elektriciteit van voor waardoor ik mijn gsm niet kan opladen waardoor ik het steeds achteraan moet aansluiten wat ik erg ambetant vind…[/quote]

het klopt dat een sigarettenaansteker veel stroom trekt en met dikkere draad aangesloten en zwaarder afgezekerd moet worden. maar voor jouw doeleinden is dat absoluut niet nodig en kan je de klassieke plug vervangen door een dual USB plug om te beletten dat iemand ooit de aansluiting als aansteker zou gaan gebruiken,

ZJ125101-ALL-1-31.JPG

ZJ125101-31.JPG

De dealer had mij verteld dat ik het niet zomaar overal mocht aansluiten omdat de aansteker andere bedradingen kon laten smelten ofzoo. Dus hebben ze mij wat schrik aangedaan. Mocht je er zeker van zijn dat ik geen probleem zou ondervinden kunnen wij afspreken om het te monteren.

ik wil het voor je aansluiten op een voeding, achter het contact, aan het halve tarief van de dealer 😎 :lekker:

Ik heb gebeld naar de dealer en ze hebben mij verteld nadat ik mijn chassis nummer doorgaf dat het een niet rokers pakket is en dat er geen bekabeling is, ze gingen nog kijken of ze het anders kunnen oplossen en gingen mij een bestek opsturen. Toen ik het kocht dacht ik ook dat alles standaard werd uitgevoerd

ik kan me niet voorstellen dat ze een andere kabelboom gaan gebruiken ifv een auto met of zonder rokerspakket,
              maar het kan goed zijn dat je de middenconsole en dashbord half moet demonteren om het losse stekkertje ergens terug te vinden,
              de kleuren van de kabels zijn meestal dezelfde, maar de kleur van de connector kan verschillen van jaar tot jaar en model.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.