een radio was duidelijk een optie eind jaren ’70 begin ’80 en dus niet voorzien in het “fuse plan”. ik zou hem aansluiten op stroom vanaf contact op zekering nr 11 tot 15 bijv. zoals op onderstaand schema op de sigarettenaansteker.
de voeding in de zekeringkast zit altijd bovenaan aangesloten en de gezekerde stroom vertrekt onderaan .
heb je een moderne radio, dan heb je ook nog permanente stroom nodig heeft voor het geheugen (voorkeuze zenders) op zekering nr 17 tot 20) en nog een stroombron afkomstig van na de schakelaar van de verlichting.
For reference: Blue= 25A, red= 16A, white= 8A, yellow= 5A
1-foglites 16A
2-license plate lites 5A
3- fr/rr parking lites right … 5A
4- fr/rr parking lites, left…5A
5- low beam ,rt…8A
6-low beam, left…8A
7- hi beam, rt…8A
8- hi beam , left..8A
9- fr turn signal, rt…5A
10-fr turn signal left…5A
11-l/r stop lights, flasher relay, backups…16A
12- rear defog relay,blower, rear defog indicator lamp.. 25A
13-windhield wiper/ washer …25A
14- sunroof, rear wiper…16A
15-Aux heater, cig lighter, blower switch indicator lamp…16A
16-power windows..25A
17-emergency flasher…16A
18- interior lite, clock, glove box lite, trunk lite…5A
19- headlight cleaners, etc…25A ( 16A in 76, 16A in 78, 25A in 83, 25A in 85).. ????
20- A/C, A/C blowers, P/S…… 25A
21- P/W, sunroof, seat htr, 25A ( 16A for 76, “fuel pump” ?…???)
opgelet: je vindt op het WWW uitleg en zelfs schema’s die foutief nummeren van li naar re; origineel staat nummer één langs de kant van de koplamp !